Cum agaţă cocalarii


Mă duceam aseară obosit spre casă într-un autobuz care ţine loc de tramvai plin de muncitori, de cocalari, de curve şi de babe, iar în timp ce îmi rupeam fălcile de plictiseală în timp ce bulangiul de şofer mergea u 20 la oră pe ditamai bulevardul gol, probabil ca să nu zdruncine babele şi să nu deterioreze burta scoasă pe sub maieu a băiatului cu ceafa groasă şi lanţ de vacă din faţa mea, se urcă o piţi grasă, blondă şi urâtă cu mutră porcină. Împinge vreo două babe cu burta ca să aibă loc să urce, se opreşte brusc, se uită la băiatul cu şuviţe blonde din faţa mea, emite o interjecţie pe care n-am putut-o înţelege şi ţipă: Costelee!!! îi sare în braţe, îl pupă şi se sprijină de bară, pentru că o asemenea cantitate de celulită trebuie susţinută cu mijloace externe. După care începe discuţia, care a durat cel puţin un sfert de oră, însă o să fac un rezumat pentru că multe dintre propoziţii reprezentau grohăieli inutile şi stupide

Ea: -Aoleu ce mă dor picioarele
El: – De ce?
-Că mi-e lene să stau în picioare
-Păi n-ai antrenament
-Da, da mă dor picioarele
-Păi sâmbată mergem amandoi în parc şi alergăm
-Nu, că sâmbătă lucrez
-Cum lucrezi?
-De noapte… aoleu nu mai ajunge autobuzu ăsta că mă dor picioarele şi mă grăbesc
-Unde te duci?
-La muncă
-La cât intrii?
-La 10
-Pai e 9!
-Aaa da?
-Nu mai ştiu că acum m-am trezit
-De ce?
-Pai io asta fac ziua, dorm, de la 6 la 12, când începe serialul şi ţine până la 3. De la 3 mă culc până la 8 jumate
-Păi poţi să dormi atâta?
-Pai şi ce să fac acasă, că sunt singură şi mă plictiseeeesc!!!
-Să mă chemi pe mine pe la tine
interjecţie stupidă care exprima fâstâceala
-Sau să ieşi la plimbare
animala trage aer în piept, se pregăteşte şi ţipă:
-Da mi-e leneeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
-Păi mă chemi pe mine şi vin cu tine

În timpul ăsta eu îmi blestemam zilele că m-a pus dracu să mă urc în autobuzul respectiv când puteam să merg liniştit pe jos. Nu-mi mai aduc aminte altceva din dialogul ăsta extem de profund, dar ştiu că la un moment dat a coborât şi ea a ţipat după el că îl sună mâine să treacă pe la ea…

Sunt profund complexat în momentul ăsta că nu sunt chiar aşa de cocalar şi că nu îmi plac mistreţele, că aş fi putut să agaţ şi eu proaste în autobuz, nu să mă dau jos şi să zic că acolo trebuie să cobor, cum fac acum când dau de cineva cunoscut.  Da ce ştiu eu, numai proştii încearcă să agaţe dudui printr-un dialog cât de cât inteligent şi spontan…

4 gânduri despre „Cum agaţă cocalarii

Postează un comentariu!

