Sunt obsedat


A venit pe calea internetului către mine o leapşă de la George Jipa, leapsă pe care cică, dacă nu o fac mă aleargă. Cred că m-a simţit că-s cam obsedat, aşadar

Care sunt obsesiile mele

  1. Cerealele nesquik… într-o zi de stat acasă termnin minim 5 porţii
  2. Sex.. ca orice bărbat, mai ales aflat la o vârstă dubioasă, sunt obsedat de sex… că doar d-aia suntem noi nişte porci insensibil, iar ele nişte căprioare neprihănite şi inocente care îşi doresc iubire sinceră, nu?
  3. Sunt obsedat de blog (evident) şi de fiecare dată când îmi vine câte o idee,oricât de stupidă ar fi, ea e notată pe telefon sau pe un post it sau pe manualul de mate, iar cu prima ocazie ajunge pe blog
  4. Ţigară. Dacă nu fumez o ţigară în primele 10 minute după ce mă trezesc dimineaţa, sunt chiar disperat….

Alte obsesii nu ştiu să am, dacă nu pun la socoteală fostele obsesii feminine 🙂 Iar leapşa se duce la cine vrea să o ia

5 gânduri despre „Sunt obsedat

Postează un comentariu!

