Mă oftică blogurile pe wordpress.com


Pentru că muritorii de rând cu bloguri self-hosted sau pe platoforme gen blogger sau haipa se chinuie să atragă vizitatori prin SEO, comentarii pe alte bloguri, nişte spam din când în când şi aşa mai departe, blogerii de wordpress.com au un club al lor cu circuit închis, unde circulă vizitatorii de la unul la altul şi unde e uşor să creşti în momentul în care ai nişte însemnări argumentate şi bine structurate

Ei au un dashboard pe care apar însemnările noi, blogurile cu creşteri rapide în wordpress.com ce să mai, un blog cu circuit închis care face schimb de vizitatori, de  idei şi de trafic şi de comentarii. Ei sunt cu nasul pe sus pentru că au lumea lor la dispoziţie, clubul lor cu circuit închis numit wordpress.com. Urăsc blogurile de wordpress.com pentru că de cele mai multe ori sunt profunde, cu o încărcătură sentimentală destul de serioasă, însă ele nu sunt băgate în seamă decât de cititorii blogurilor de pe wordpress.com, care la rândul lor sunt posesori de bloguri cu o mare încărcătură sentimentală.

Şi uite d-aia mă enervează blogurile pe wordpress.com, pentru că sunt nişte bloguri care de cele mai multe ori au ceva de spus, au audienţă, însă de cele mai multe ori e audienţă cu circuit închis

10 gânduri despre „Mă oftică blogurile pe wordpress.com

  1. ROOLLY

    Am mai vazut un articol asemanator in care se vorbea despre un cerc de prietenii. Daca te luai de unul te luai de toti prietenii lui si toti sareau pe tine. Cam nashpa din partea lor ca doar tu ti-ai spus doar parerea.

    Răspunde
  2. zafox

    lol. eu urasc blogspotul. da nu asa, intr-un hal incat am niste fantezii sadice gen ‘cand ma fac mare, angajez un hacker sa futa blogspotul’. nu-mi place ! ma enerveaza ideea aia cretina cu facutul contului pe google! ma enerveaza faptul ca trebuie dau la name/url ca sa commentez un post(imi fac cont degeaba pe google, ca a doua zi nu-mi recunoaste parola sau nickul – am patit-o de 48687 ori). pun linkul de la blog degeaba, ca nu imi da trimitere la blog decat daca-s pe blogspot. si ma rog, as putea scrie o carte cu ‘de ce detest blogspotul’. cu wordpress n-am nimic. am blog si acolo pt poze, in rest nu ma intereseaza restul participantilor

    Răspunde
  3. Andreea

    Ei, din perspectiva cuiva care are blog pe wordpress si nu are mai mult de 20 de vizitatori zilnic (dintre care >75% nici nu-mi sunt rude, prieteni, etc.), iar restul sunt amici care nu au ce face si se gandesc „hai sa vad ce a mai scris si asta…”, ma gandesc ca ai dreptate. I know some guy care are un blog pe wordpress, si in afara de faptul ca posteaza tot felul de stiri de prin mediafax si alte surse (evident, cu copy paste, fara „prelucrari”), mai detine si o armata de prieteni, si ei cu blog, si isi comenteaza unul altuia fiecare articol de gen si la final ghiciti cine e la Top of the Blogs, Top of the Posts and so on. Eram la inceput si am intrat pe Dashboard, ca nu stiam ce se intampla. Soarta a facut sa port discutii cu el si cu prieteni de-ai lui si am ramas socata de cat de incuiati sunt. Scandal de 15 minute, facut in plina strada prietenei, pe motiv ca nu suporta oamenii care nu mananca ciuperci saaaaaaaaaaaaaaaau sa crezi ca toti sunt prosti pentru ca nu asculta metallica. But hey… cine-i pe locul 5-6 la Top of the Blogs? Ha? Ha? Ha? :>

    Răspunde

Postează un comentariu!

