Muie la gabori!


Da, ştiu povestea aia cretină cu jandarmii care au grijă de noi şi ţin răul la distanţă şi tot felul de cretinisme d-astea, dar poate ar trebui să ne dăm seama o dată şi o dată că oamenii legii sunt doar nişte ciumpalaci care nu au fost în stare să înveţe, aşa că au ajuns bătăuşi profesionişti

Sunt absolut fără replică după ce am vazut pe antena 1 o ştire despre un cetăţean puţin trotilat care a vrut să intre împreună cu fetiţa lui de 5-6 ani la meciul Rapid-CFR. N-a fost lăsat să intre, iar jandarmii au simţit nevoia să intre în acţiune. Şi au tras de om, l-au îmbrâncit, în timp ce respectivul îşi ţinea copilul de mână. După ce s-a urcat într-un taxi şi a vrut să plece acasă cetăţeanul turmentat le-a zis jandarmilor Bă, sunteţi nişte bulangi!!”. Exact în momentul ăla vreo 6-7 jandarmi au sărit, l-au scos din taxi, l-au trântit şi i-au aplicat o corecţie, toate astea sub ochii fetiţei lui care plângea şi se ruga de jandarmi să nu-i aresteze tatăl. Evident că un burtos s-a trezit să îi explice copilei că ar trebui să stea liniştită, cât timp ei îl duc pe taică-su la secţie şi îi fut nişte pulane pe spate, să se înveţe minte să mai vină băut la meci şi să mai facă organu bulangiu

Astfel de cazuri mă fac să mă bucur pentru jandarmul care a primit o cărămidă în cap şi care a fost nenorocit pe viaţă de nişte suporteri. Nu zic că  suporterii ar fi extrem de inteligenţi, dar măcar ei recunosc că sunt ultraşi sau cum dracu se mai numesc, pe când gaborii sunt pur şi simplu nişte giboni care nu ştiu să facă altceva decât să bată, doar că ei au dreptul să lovească oriunde şi oricât pentru că poartă uniformă. Sunt curios însă, cum ar reacţiona un jegos dinăsta dacă l-ar lăsa cineva pe jos pe stradă? Evident că se va scandaliza presa, vor apărea sindicate ale burtoşilor care se vor plânge că legea nu îi protejează şi că oamenii legii sunt bătuţi, umiliţi şi jigniţi pe stradă, datorită meseriei lor, nu?

Muie, multă muie gaborilor burtoşi, umflaţilor cu pulane şi celor care au impresia că sunt mari scule în ţara asta doar pentru că poartă o uniformă

foto via: ftr.ro

LE: Pentru că ProTV are imagini de la jandarmerie, prezintă ştirea ca şi cum ar fi purtătorul de cuvânt al instituţiei de mai sus

ps, termenul de gabor nu există în nici un document oficial actual, aşa că înainte să se scandalizeze cineva pentru că am înjurat autorităţile statului să se documenteze şi să îşi dea seama că nu aş putea în nici un fel să înjur jandarmi, poliţişti, poliţişti comunitari şi aşa mai departe. Simt nevoia să dau muie doar gaborilor!

7 gânduri despre „Muie la gabori!

  1. Deblog

    Nu ma intereseaza… sunt forte de oridine platite din banii nostri sa linisteasca spiritele, nu sa te bata pentru ca le zici ca sunt bulangii dupa ce au tras de tine si ti-au speriat copilul

    Răspunde
  2. adryano

    Muie La gabori!Vroiam sa cumpar un motor de viteza si normal ca trebuie sa probez ceea ce cumpar chear daca nu am permis ! mam suit pe motor si am zis ca dau un tur de oras am prins o straduta care pe contra sens era aglomerata eu aveam peste 80km/h si dinto data imi iasa in fata o un fiat punto ,eram constient ca nu pot sa ma opresc in 30 m si ca o sa al lovesc ,atunci am accelerat pentru ca vazusem un spatiu pe partea dreapta liber unde nu erau masini parcate ,asa am vazut eu rezolvarea dar din pacate am lovit acest Fiat punto,am parasit motorul ,am zburat cativa metri in aer a urmat o aterizare brusca si apoi am curatat strada cativa metri ,..Pana aici e clar vinovatul este conducatorul autotorismuli Fiat Punto.Dar acum sa vb si despre mine ,nu am primit nici un fel de ingrijiri medicale din partea nimanui deabea ma tineam pe picioare ,ajung acasa condus de carabinieri (Locuiesc in italia) trebuia sa prezint actele ,nu aveam permis ,baiatul de la care urma sa cumpar motorul nu avea asigurare si nici revizia facuta la motor a primit 500 de euro amenda ,eu am primit 2000 de euro amenda pentru ca nu aveam permis asta dupa ce mam inteles cu cele doua persoane (cel cu motorul si cu fiatul) ca le platesc toate pagubele pana la ultimul leu,intelegerea a avut loc chear sub nasul gaborilor + ca am dat o declaratie prin care miam dat cuvantul ca platesc …aveam de latit 5000 de euro dar a urmat amenda de 2000 de euro din partea gaborilor de cacat care nu aveau nici un motiv sa imi dea amenda odata ce sa facut o intelegere intre mine si ce-le 2 persoane detinatorul motorului si cel al fiatului PLUS ca soferul masini nu a avut nici macar o zgarietura in urma accidentului ,doar eu mam ales cu rani oase rupte ,vanatati ,sange pierdut …Asa ca Muie lor si celor care sunt de partea lor ..Muie gaborilor

    Răspunde
  3. suio

    adryano da mata asa te-o botezat ba cacatule de italia care vrea sa conduca si motor de viteza ………..ba tie trebuia sa iti dea un magar ca numa asta stii sa ”mani” we ciobanule care te lauzi ca esti in hitalia……

    Răspunde

Postează un comentariu!

