Calculatoristul din mine


De la Google Reader la FeedDemon

FeedDemon Calculatoristul din mine a dat dovadă de extrem de multă răbdare atunci când a transferat manual cele aproximativ 120 de feeduri din Google Reader în FeedDemon. Nu vreau să fie înţeles greşit, Google Reader e mişto, dar prefer să citesc feedurile de pe desktop, fără să fie nevoie să mai deschid browserul.

Ubuntu avea o aplicaţie desktop care ştia să citească feedurile din Googe Reader care mergea chiar bine, dar pentru că am fost nevoit să trec pe Windows a trebuit să folosesc ReadAir de la Adobe, care suge intens. Consumă o groază de RAM şi e plină de buguri…total stupidă. Măcar acum am reuşit să transfer feedurile în FeedDemon şi mă pot declara mulţumit

RDS, switchuri cu managment şi banda disponibilă

Oare o să mă facă nebun dacă le sun pe domnişoarele atot-ştiutoare de la relaţii cu publicul (săracele de ele n-au nici o vină că li s-a dat o listă cu vreo 3 replici pe care trebuie să le recite, indiferent de problema pentru care sună clientul) şi le spun că cel mai probabil s-au întins mai multu decât le perminte echipamentul, astfel încât Speedtestul de pe site-ul RDS arată chiar şi 10 Mbps la download, însă la upload nu trece de 1 Mbps. Ca să nu mai vorbim de weekenduri, când creşte cantitatea de trafic, iar seara viteza la download ajunge undeva sub 500 Kbps. Cred că da, o să mă facă nebun şi o să-mi spună ca habar n-am despre ce vorbesc

Calculatorul influenţează psihicul uman

Nu, nu e vorba despre cine ştie ce studiu al unor cercetători americani. Ci pur şi simplu voiam să mai zic ceva despre un subiect legat de calculatorisme doar că… am uitat despre ce era vorba

3 gânduri despre „Calculatoristul din mine

Postează un comentariu!

