După femei şi autobuz să nu fugi niciodată


Sau cât de prost să fii să rişti să ţi-o iei pentru o femeie

Presupunem că un anumit personaj pe care o să-l numim X pentru a îi proteja identitatea o invită pe o duduie în oraş, dar pe drum îşi dă seama că si-a uitat portofelu acasă. Cum nu putea să o lase pe piţi să aştepte, s-a dus. Au consumat ceva şi aia a fost. Când să plece, deh a trebuit să îi spună duduiei că el mai aşteaptă pe cineva şi că nu poate să plece acum, bla bla bla… pleacă tipa, şi se apucă să sune: La un moment dat ajunge şi la numărul meu de telefon. Eu nu îi răspund. Îl sună pe un coleg, numit în continuare Y Ăla îi răspunde, vorbeşte cu el şi mă cheamă în Romană că e acolo X şi că trebuie să ne vedem să vorbim. Bun, mă duc, mă întâlnesc cu Y ajungem la X care pretindea că el stătea singur de vreo 3 ore acolo şi dăm să ne luăm o bere. La 7 RON pentru o cârciumă în spatele unui bloc, ni s-a părut scumpă aşa că am zis să mergem. Când să plătească, X face o moacă de prost şi zice Aaa, mi-am uitat portofelul acasă… n-ai să îmi dai şi mie 200.000 şi mă duc acum acasă şi ţi-i aduc? Dacă era după mine nu i-aş fi dat, că nu de multe ori în viaţă ai ocazia să te bată ospătarii pentru o femeie, nu? În fine, îi dă Y 200.000, plecăm. X se duce să aducă banii iar eu cu Y ne-am oprit mai încolo la o bere. Trece juma de oră, 45 de minute şi dăm să îl sunăm pe X  să vedem ce face. Abonatul X nu poate fi contactat. Crize, spume, draci că nesimţitul a dat ţeapă. Pune Y mâna pe telefon în ideea de a afla unde stă X ca să mergă să îl calce pe cap şi în timp ce vorbea, apare X… cu tot cu bani

Morala povestioarei se leagă de o chestie pe care un nene o zicea la un moment dat: După femei şi autobuz să nu fugi niciodată, că oricum nu le prinzi Şi aş mai adăuga faptul că ai ocazia să îţi iei bătaie din două locuri diferite!

2 gânduri despre „După femei şi autobuz să nu fugi niciodată

  1. Pingback: Recomandarile De Duminica | Marius Tudor's Blog

Postează un comentariu!

