Mircea Badea rulează fin.. pe radio


Cine urmăreşte În gura presei ştie despre ce vorbesc. Nu neapărat pentru că ar spune el mare lucru sau că ar fi extrem de inteligent, ci pentru modul în care zice ce are de spus, pentru modul "caterincos" în care vorbeşte şi pentru situaţiile prin care trece şi le povesteşte pe post, situaţii în care mulţi dintre noi ne regăsim. Aşadar în principal mă uit la Mircea Badea pentru că dă o notă personală emisiunii, cam cum face un blogger

Ei bine, pe radio la News FM e de o sută de ori mai tare. Îşi permite mult mai multe chestii, e mai natural. L-am auzit în seara asta şi mi s-a părut genial. Am auzit  cacat, labării i-a înjurat pe aia de la BRD. Absolut genial şi natural . Respect!

2 gânduri despre „Mircea Badea rulează fin.. pe radio

  1. Elza

    imi place Mircea Badea…injecteaza voie buna :))

    P.S. eu as fi pus in articol si fotografia mascotei care mi se pare
    „ABSOLUT GENIALA”! =))

    Răspunde

Postează un comentariu!

