De ce se duc oamenii la ghicitoare


La chestia asta n-am să găsesc niciodată un răspuns cât de cât logic şi convingător, în afară de faptul că e la modă. Fie că e o cioară persoană de etine rromă grasă, sau că e o duduie care apare la televizor cu prosoape în cap sau un domn îmbrăcat la costum care îşi zice medium, tot ghicitoare rămâne, iar oamenii parcă se nasc cu dorinţa de a le trece pragul

Îmi zicea un prieten zilele trecute că soră-sa s-a dus la un medium din Piteşti, dimpreună cu verişoara lor. Iniţial s-au dus la caterincă pentru că aveau timp de pierdut, dar au ajuns să fie convinse de respectivul. Eu o ştiu pe soră-sa şi mi s-a părut chiar o fată cu capul pe umeri, realizată profesional, cu preocupări normale şi legale… Şi l-au convins şi pe tovarăşu’ că ăla chiar are puteri supranaturale. Care au fost balivernele pe care individul le-a debitat astfel încât să convingă trei oameni că are dreptate? Păi verişoarei i-a spus că a moştenit ceva (chiar moştenise o sumă importantă de bani) iar surorii i-a spus că sunt trei fraţi acasă (ei sunt doar doi, dar au avut un frate care a murit până să fie născut)… Banal şi parţial greşit, nu? Ei bine, lor nu li s-a părut la fel

Şi stau acum şi mă gândesc, ce anume de pe planeta asta m-ar determina să calc pragul unei ghicitoare care are ditamai vila şi două X5-uri şi un Touareg în curte. De ce ar trebui să o îmbogăţesc eu şi mai tare pe cioara aia escroacă? Ca să îmi spună ceea ce ştiu deja? Mai duceţi-vă în pana mea!

Şi presupunând că respectivele ghicitoare nu sunt doar nişte oameni care ştiu să-i citească pe proştii care cred că o pigmentată cu un glob de cristal ar putea să-i ajute în vreun fel, ci chiar au puteri paranormale de ce ar vrea cineva să îşi ştie viitorul? Care mai e ideea vieţii dacă ştii ce ţi se va întâmpla, în afară de riscul de a sta cu burta în sus la soare că doar oricum o să câştig la loto după ce mă dau afară de la serviciu?

Şi dacă gicitoarele sunt atot-ştiutoare şi pot influenţa cursul vieţii prin farmece, decântece şi alte abureli d-astea, nu e nevoie să îmi citească blogul ca să ştie că le-am vorbit de rău. Aşadar, le provoc să mă blesteme, ca în momentul în care ies azi din bloc să mă calce unul cu un Ferrari Spider roşu. Dacă o fi să fie ultimul post însemnă că m-a ajuns blestemul lor… iar atunci o să cred în ghicitoare!

Până atunci sunt nişte escroci care iau bani de la proşti şi nu plătesc impozit

5 gânduri despre „De ce se duc oamenii la ghicitoare

  1. Adrian O.

    Vezi mă, că o să adune toate ghicitoarele spiritele magiei negre şi o să le pună pe tine, că o să umbli tot timpul înconjurat de un nor negru din care o să tune şi o să fulgere :)) Şi nu o să ai noroc în dragoste şi nu o să mai faci sex…a, stai că asta e dacă nu trimiţi nu ştiu ce email la nu ştiu câte persoane. Never mind… :))
    Serios vorbind, nici eu nu văd de ce ar merge cineva la ghicitoare şi mai ales cum ar putea să îţi spună acolo ceva cu adevărat de folos.

    Răspunde
  2. elena

    oamenii au nevoie de certitudini. si le cauta cu orice pret. cred ca le gasesc in locuri ca .. acelea… dar sunt inselati. as fi crezut ca numai cei fara educatie fac asta, pentru ca nu prea stiu ce fac, dar cand am auzit si ca si cei cu scoli inalte apeleaza la tiganci ghicitoare si mediumuri (nici nu stiu exact cum le zice!) mi-am dat seama ca e mult mai mult. pentru ca ni s-a dat numai prezentul, vrem sa stim ce e dupa.. deal, asa ca… scormonim.

    Răspunde

Postează un comentariu!

