All in one seo pack suge


Nu ştiu dacă are vreo legătură cu pluginul, însă de două zile încoace l-am dezactivat şi… stupoare, traficul din google a crescut brusc. Dacă acum două zile am avut 25 de vizitatori veniţi din google, ieri au fost 42. Nu ştiu dacă are vreo legătură, dar mie personal (deşi nu le am cu SEO) mi se pare că WordPress optimizează destul de bine by default paginile pentru motoarele de căutare

12 gânduri despre „All in one seo pack suge

  1. Zoom

    Salut. Am intrat la tine dupa ce te-am gasit pe Google 🙂 Cautam De veghe in lanul de secara, sa vad ce linkuri „relevante” gasesc, poate dau de ceva interesant ca sa leg de ele articolul respectiv.

    Mi-am zis ca daca citesti si altceva ‘nafara de titluri de torente, merita sa mai arunc un ochi pe aici si nu m-am inselat. Eu am „laudat” acum ceva vreme all-in-one-seo-pack-ul.

    Si sa stii ca e foarte util, impreuna cu alte cateva chestii pe care le poti face tu. Variatiile de vizitatori din Google nu tin numai de seo, mai ales la un numar asa mic de vizite.

    PS: Poti sa scoti linkurile daca te deranjeaza.

    PS2: Daca vrei/ai timp/te pasioneaza sa scrii despre carti, da-mi un mesaj si iti fac o propunere. Decenta, desigur.

    Răspunde
  2. GeorgeJipa

    Ceea ce face pacatosul asta de plugin…poti face si singur.. modificand codul temei 😀 Mi se pare mai util asa .. decat sa folosesti pluginul.
    P.S.: dar cand lenea ii mare folosesti ce nimeresti.. asa fac eu :))

    Răspunde

Postează un comentariu!

