Zice lumea că sunt nemâncat


Şi are dreptate! Juma de piept de pui. Cred că pe la bunică-mea pe la Arad e destul de ridicat nivelul de radiaţii dacă juma’ de piept de pui are pe puţin 500 de grame. Dimpreună cu nişte roşii de ţară produse la mamaia de la ţară (evident) în grădină. Fără coloranţi sau aditivi. Să moară ce-am pe casă de poftă!

16 gânduri despre „Zice lumea că sunt nemâncat

  1. Deblog

    Pana maine am scapat de grija mesei. Cat despre furculita, nu stiu ce mi-a venit de am folosit-o ca de obicei cand gatesc folosesc d-alea de plastic de unica folosinta ca sa nu le mai spal :))

    Răspunde
  2. Elza

    =)) yamiiii… nici mie nu-mi place sa spal 😛

    si fa ceva cu fotografiile ca nu pot citi mesajele din cauza lor 🙂

    Răspunde
  3. Elza

    nu mai…era vb de fotografiile voastre de la avatar – intra peste comentarii si nu poti sa le citesti bine
    you got it? 🙂

    Răspunde
  4. Deblog

    A mea a suferit săptămâna trecută o eviscerare (mă rog, scoaterea fiecărei taste în parte) urmată de o curăţare cu apă şi detergent de vase…
    Momentan e relativ curată

    Răspunde
  5. Elza

    cica tastatura calculatorului contine mai multe bacterii decat o toaleta =))…aviz celor care lucreaza la birou :))

    @ DeBlog: alcoolul alb face minuni… cu tastatura

    Răspunde

Postează un comentariu!

