Sunt blestemat


Nu ştiu cum altfel m-aş putea numi după ce ieri, fără să fiu trotilat m-am împiedicat de 12 ori în vreo 2 Km de mers pe jos. Şi nu e vorba că am cazut, că atunci aş fi ştiut o treabă, ci mai luam câte o bodură în picioare, o piatră, o scândură (da, la mine în cartier se bagă NetCity, aşadar nu mai exsită trotuare ci şanţuri cu două scânduri ca să le traversezi)

Există vreun remdediu pentru chestia asta? Dar să fie mai home-made aşa că eu la ghicitoare, mediumi şi alţi furăcioşi nu mă duc!

7 gânduri despre „Sunt blestemat

  1. Deblog

    Am facut vreo 1000 de km dupa ce ultima oara cand am mers tot cam atat a fost de Paste. In rest cu transportul in comun…

    Nu-i chiar asa rau, nu?

    Răspunde

Postează un comentariu!

