Să spânzurăm desenele animale


Cine mai aruncă din când în când câte un ochi pe blogul ăsta ştie că părerea mea despre majoritatea (hai să nu le zicem femei, că până pe la 25 de ani merge mai bine fete) persoanelor de sex feminin nu e tocmai fericită. Că sunt ciudate, că au apucături de prin filme, că nu prea sunt în stare să poarte un dialog banal (că nu mă aşteptam la noţiuni de politică internă) că sunt curve, că tot timpul au drame sentimentale şi aşa mai departe

Astăzi am stat şi m-am uitat puţin la TV, evident că n-am faţă şi nici inteligenţa necesară ca să înţeleg ce zic oamenii ăia pe Discovery, aşa că m-am uitat vreo oră şi ceva pe Fox Kids (sau Jetix, mai nou) unde ştiam că sunt desene mişto gen Viaţa cu Louie, Lumea lui Bobby, Pisoiul Eek şi aşa mai departe, în principiu desene animate destul de paşnice, amuzante pe care le putea urmări şi un copil de 4-5 ani şi un adult, fiecare dintre ei înţelegând alceva din ele.

Dar să revenim, în aproximativ o oră am vazut 3 desene animale diferite. Primul era cu nişte fete care pe lângă deziluzii sentimentale aveau şi probleme cu oridne de restricţie, cereri de transfer şi intervenţii telepatice din partea unor necunoscuţi în visele lor… da, deplasat şi stupid.

Al doilea desen animal se numea WITCH (sau WICH, că n-am înţeles exact) era despre… aţi ghicit nişte adolescente cu puteri paranormale a căror principală problemă era… desigur, relaţia lor cu băieţii, relaţie tradusă simplist prin „dacă mă sărută data viitoare”

Al treilea se numea Spioancele (ştiu pentru că se uitau colegele mele la aşa ceva) şi era despre trei fete care salvau lumea, asta în mod evident când… nu salivau după bărbaţi pe stradă

Şi stau aşa să mă gândesc, care e vârsta maximă până la care se uită copii la desene animate? Eu am renunţat pe la vreo 12 ani pentru că deja mi se păreau stupide, aşadar o fată de maxim 12 ani ce ar trebui să înţeleagă? Că e bine să te arzi cu mai mulţi simultan, că ar trebui să te dai la toţi ciumpalacii pe care îi vezi pe stradă sau că dacă nu eşti în stare să salvezi lumea ar trebui să ai ca unic scop în viaţă a te combina cu cât mai mulţi

Şi eu care dădeam vina pe Rebelde pentru comportamentul imbecilo-pueril al generaţiei mele…

7 gânduri despre „Să spânzurăm desenele animale

  1. Ammadeuss

    ce pot sa zic, eu am renuntat la desenele animate pe la 14 ani. cam asa. dar nu despre asta vorbim.

    imbecilitatea si pueritatea generatiei despre care vorbesti se datoreaza in principal televizorului (si aici ma refer la de la desene animate, pana la talk showuri moderate de Dan Negru, si filme cu Paris Hilton).

    Răspunde

Postează un comentariu!

