Cică ar fi caniculă


Sunt norocos pentru că taică-miu s-a gândit să dea drumul la AC înainte să plece, aşadar am putut dormi până pe la 10:00 fără să mă trezesc din cauza căldurii, iar până acum nu am scos nici măcar capul pe geam, darămite să ies din casă

Însă mi se pare stupid ce fac ăştia de la TV, în special de la posturile de ştiri o ţin într-una cu subiectul ăsta. Eu înţeleg că e caniculă şi că mor bătrânii pe stradă, dar a mai fost căldură şi va mai fi, nu  e prima oară. Chiar e necesar să facem reportaje de la fabrica de gheaţă, să trimitem pipiţe la Giurgiu care să pună cuburi de gheaţă pe asfalt sau să o trimitem pe o fată la fântânile de la Unirii ca să facă reportaje în direct din oră în oră? Dar mă rog, în ţara asta ne-am obişnuit să facem ştiri din toate căcaturile2

Un gând despre „Cică ar fi caniculă

Postează un comentariu!

