Rezumat de seara asta


  • Am văzut-o azi pe Elena de la Mandinga… e chiar bună (bine, că habar n-am avut cine e şi de unde mi-e cunoscută până n-am ajuns acasă)
  • Am fumat o narghilea după vreo două luni am uitat, după vreo săptămână. Iar la 120.000 cât e în Aida, cafeneaua aia (sau ce o vrea să fie) din spatele Lipscaniului, mi s-a părut destul de în regulă
  • Intram la metrou la Universitate şi ţipă unul după mine „Mersi frate!”. Eu mă întorc la el fără să mă prind ce vrea aurolacul respectiv. După care vine şi lămurirea „Că ai aruncat ţigarea înainte s-o termini”.

Cam atât de seara asta, îmi cer scuze pentru eventualele erori de exprimare, de scriere sau de coerenţă, dar ora la care scriu însemnarea asta nu mă ajută foarte tare la capitolul ăsta

ps: e însemnare programată de seara, să apară mâine dimineaţă

4 gânduri despre „Rezumat de seara asta

  1. Deblog

    Mort nu sunt, si te asigur ca inca mi se mai scoală. Cat despre aurolac, daca mi-ar fi cerut i-as fi dat, dar eu am aruncat ţigara, el a luat-o şi mi-a mulţumit

    Răspunde

Postează un comentariu!

