Nu sunt blogger adevărat


Ca de obicei atunci când mai am câte un spike în traficul de pe blog, pe mine mă prinde nepregătit. Iar în situaţii d-astea se vede cine e blogger adevărat şi cine e amator

Nu că spike-ul ar fi prea mare, sunt undeva pe la 150 de unici pe zi dacă ar fi să ma iau după logurile de pe server, dar cam asta e ideea blogului care nu face SEO spam excesiv de mult: Să facă vizitatorii să devină cititori şi să se întoarcă

Ei bine, un blogger adevărat are întotdeauna câteva drafturi pe care să le folosească la nevoie, pentru a creşte traficul şi notoietatea blogului cât mai repede cu putinţă. Eu nu am nimic

Bloggerii adevăraţi pot să facă din nişte idei destul de banale însemnări de calitate, care să aibă comentarii de la cel puţin 30% dintre vizitatori. Eu n-am nici măcar idei

Un blogger adevărat ştie să aleagă, să optimizeze şi să modifice o temă, astfel încât să crească traficul din motoarele de căutare. Eu am avut azi 7 vizitatori din google, iar ăia căutau deblog sau pizde

Pentru că bloggerii adevăraţi ştiu să scrie astfel încât să motiveze cititorii să comenteze

Până una alta, eu sunt doar blogger de sezon… revin când am vreo idee de însemnare

5 gânduri despre „Nu sunt blogger adevărat

  1. Elza

    Mai, sa nu imi spui ca iar te lasi…:)

    Poate ma mai gandesc la propunerea ta cu replica feminina la articolul X, ce spui? 🙂
    …si nu fi trist, maine poate fi mai rau :P…eu nici macar nu am blog! =))

    Răspunde
  2. Krieger

    nu te dezarma, coitze. mie imi place qm scrii. ma amuza teribil posturile tale :)). ma rog, unele ma amuza, si altele ma frapeaza de cat de dur poti sa judeci realitatea. de fapt, asa si trebuie, sa spui lucrurilor pe nume. Dak astea sunt pizde proaste, atunci asa trebuie sa le spunem.
    E.g.: la mine nu exista dame de companie, la mine exista doar curve 🙂

    Răspunde

Postează un comentariu!

