Just Friends (2005)


Nu știu cum ajung să ma uit la toate tâmpeniile, dar mi s-a părut interesant titlul: Chestia pe care nu vrea nici un băiat să o audă, alături de „ca un frate”. Deși de cele mai multe ori te trezește chestia asta și începi să vezi viața altfel. Da, prietenii știu de ce 😛

Filmul nu merită vazut, având în vedere povestea previzibilă și vraiștea din scenariu. Dar măcar la el n-am adormit ca un mare nesimțit ce sunt (noroc că nu citește)

Însemnare cu puternice note personale. Chiar două, ca să zic așa 🙂

4 gânduri despre „Just Friends (2005)

  1. Elza

    imi place mai mult acest titlu ‘Just Friends – No Sex’ (Germany) (DVD title)=))
    „Dar măcar la el n-am adormit ca un mare nesimțit ce sunt (noroc că nu citește)” ––> partea asta n-am s-o inteleg niciodata la voi, cum sa adormi la un film?? imi sunt suficiente 10 minute sa imi dau seama daca mai merita rulat, daca nu BYE si NEXT!!

    Răspunde
  2. Deblog

    Povestea e mult mai complexa. Daca adormeam si eram singur era ok. Dar am adormit la un film idiot si romantic…

    Sper ca ai inteles unde bat :))

    Răspunde
  3. Elza

    Am inteles din prima unde bati :)…dar, nu inteleg de ce sa te prefaci ca iti place un film (fie el romantic si fie ca esti cu o fata)…cand de fapt NU iti place??…asta e partea care n-o s-o inteleg NICIODATA!

    Răspunde

Postează un comentariu!

