Da, mă uit la OTV


Că e televiziune de apartament, că Dan Diaconescu face baie în pauzele publicitare, că e televiziune de oligofreni şi de pensionari şi că numai idioţii se uită la ea, asta am mai auzit. Pe puţini i-am auzit să recunoască faptul că sunt telespectatori ai televiziunii mai sus amintite

Evident că nu există dezvăluiri, că n-o să găsească niciodată mai mult de 3 mănuşi de-ale lui Cioacă şi că Tolea n-o să vină cu altceva în afară de un sac de cartofi în loc de Elodia. Asta în cazul fericit în care Elodia chiar există, iar duduia Magda şi cu Tolea nu sunt plătiţi ca să vină sa facă circ în studio-ul OTV

Cu toate că nu sunt o babă care stă în faţa televizorului în speranţa că poate în seara asta o descoperă pe Elodia, nu mă pot desprinde de caterinca cu tentă serioasă de pe OTV. De multe ori stau până la 3:30-4:00 când se termină emisiunea lui Dan Diaconescu, pentru că mi se pare absolut minunat cum Dan Diaconescu scormoneşte puţin subiectul, după care invitaţii despică firul în patru, apoi mai sună un martor cheie şi cazul ia o cu totul altă întorsătură. Toate astea într-o notă foarte serioasă

Mi-e ciudă că pierd o groază de timp din viaţa mea uitându-mă la OTV, însă ceea ce a reuşit Dan Diaconescu să facă e într-adevăr un exemplu de televiziune. E neimportant ce subiecte tratează, atâta vreme cât se uită lumea la el şi a demonstrat că poate face o emisiune cu tentă de talk-show care face audienţă, fără să îl pupe în cur sau să facă mişto de Băsescu

OTV a oferit românilor ceea ce aproape nimeni n-a mai reuştit până acum. El a reuşit să adune o mare parte din cei 7 miloane de pensionari din România şi să îi facă să creadă ca OTV, prin Luis Lazarus, Petrică Gheorghe şi ceilalţi jurnalişti de investigaţie rezolvă cazuri pe care poliţia şi procurorii nu le pot analiza. Totodată, românii sunt mari amatori de onaniţie, aşadar Magda era perfectă pentru a aduce publicul masculin în faţa televizorului şi cum se ştie că de obicei în familiile cu un singur televizor bărbatul alege programul, a împuşcat doi iepuri dintr-o lovitură

A pus capac cu Magda care cântă manele şi dansează pe Guţă. Vă daţi seama că trei sferturi din populaţia României era orgasmică în momentul în care a văzut o duduie dansând pe masă, pe o melodie de-a lui Guţă. Iar mai nou, cei care sunt împotriva Magdei se uită pe DDTV, unde nişte oameni la fel de pătrunşi de subiect ca şi cei de la OTV, discută şi susşin că Magda ar trebui să dispară

Ei bine, eu asta consider televiziune. Să îi dai poporului ceea ce îşi doreşte. Şi dacă ar fi să aleg cea mai reuşită emisiune de la TV, după Mircea Badea, ar fi Dan Diaconescu Direct, pentru că e singura emisiune la care poţi să adormi liniştit, iar când te trezeşti să realizezi că n-ai pierdut nimic

4 gânduri despre „Da, mă uit la OTV

Postează un comentariu!

