Sunt eu tâmpit?


Cine dracu e Marijuana? Cum să te cheme așa? Mi se pare penibilul maxim să te prezinți Marijauna. Dacă eu m-aș prezenta Azorel nu m-ar lua la mișto lumea? Mi se pare un exemplu destul de elocvent

Revenind la subiect, cam cât de plictisită trebuie să fie mass-media încât să vorbească de 3 zile încoace despre o drogată în sevraj care a luat bătaie de la taică-su? Adică, sunt în țara asta de băutori de rachiu copii minori bătuți de părinți fără nici un motiv, iar despre aia nu mai face nimeni emisiuni la TV și nici nu mai scrie Click în ziar…

Plus că nah, pe vremea mea se ascultau Mafia și Paraziții în căști ca să nu ne audă părinții, dar până zilele astea eu nu am auzit de vaca aia încălțată… așadar, cine e?

Presă de căcat… subiecte de căcat

Postează un comentariu!

