După lupte seculare…


Blogul e din nou în picioare. Ce-i drept, luptele seculare n-au durat decât de la 8 dimineața până pe la vreo 12:00, dar nah…

Se pare că cei de la MxHost și-au luat niște atacuri asupra serverului, care au determinat încarcarea infectă a paginii. Atacul a început de aseară, când comunicațiile wordpress-ului cu exteriorul au căzut, însă dubios a fost că a coincis cu upgrade-ul la versiunea 2.6 a WordPress-ului

Așa că, dimineață m-am trezit cu chef de treabă și m-am apucat de șters fișiere și curățat baze de date… fără efect. Noroc că mi-a dat prin cap să fac un backup înainte de upgrade, că altul mai nou de o săptămână nu aveam

În final mi-au zis cei de la hosting care e problema și acum sper să se fi rezolvat. În principiu i-am dat de capăt, așa că la treabă

2 gânduri despre „După lupte seculare…

Postează un comentariu!

