Rezumatul zilei


Mă trezesc, intru pe blog. Mă uit la blog. Dau publish însemnării cu antivirușii, mă mai uit puțin la blog. Mă uit la filmul dat jos de vreo o săptămână. Mai publișez o însemnare inutilă despre film…

Mă uit la desktop… mă uit la blog. Iar mă uit la desktop… blogul arată exact la fel… mai dau un refresh să verific, mă mai uit puțin la blog,mă uit la deskto și iar la blog…

Așa decurge o zi de uitat la blog și de vin inspirațional. Habar n-am despre ce aș putea să vorbesc, sau ce aș putea să publișez. Nimic, zero, vid… s-a dus dracu inspirația

…. Lamer…

4 gânduri despre „Rezumatul zilei

Postează un comentariu!

