Mă simt Zoso


Faza e că am descoperit blogoree.ro, varianta românească a lui Digg.com. Şi m-a pus dracu să dau submit însemnării cu epilarea masculină. Evident că gibonii păroşi s-au simţit atraşi de subiect, că deh dacă nu îi bagă nimeni în seamă, măcar să se bage singuri

Revenind la subiect, a apărut şi un agarici care simte nevoia să mă combată. Evident să mă combată cu argumente solide, de genul “eşti gay” şi “eşti prost” şi “feromonii se reţin în părul de la subraţ şi în părul de la ouă, deci eşti gay”

Şi acum să ne ocupăm de agarici:

Domnule agarici,

Cunoscut de cei 8 vizitatori unici sub numele de abissul, ţin să vă informez că nu sunt gay şi făcând o medie aritmetică anuală, probabil am avut de mult mai multe ori parte de sex cu o fată decât aveţi dumneavoastră într-un deceniu, din acest calcul excluzând-o evident pe mama dumneavoastră. Însă dacă insistaţi, pot face un efort pentru a vă umple gura.

De asemenea, ţin să vă anunţ că nu sunteţi singurul vizitator al acestui blog care urmăreşte emisiunea lui Mircea Badea, motiv pentru care adresarea faţă de mine cu apelativul „prietene” nu va face decât să accentueze în ochii mei imaginea dumneavoastră de penibil frustrat lipsit de orice fel de originalitate

Nu ştiu cine v-a informat greşit, dar feromonii nu se opresc nici în părul de la subraţ şi nici în cel pubian, ei sunt nişte secreţii, care asemenea respingătoarei transpiraţii, căreia probabil dumneavoastră nu îi sunteţi străin, sunt eliberaţi pe toată suprafaţa epidermei. Pe lângă asta, nu suntem animale, şi (nu sunt sigur în cazul dumneavoastră) am depăşit perioada în care omul vâna animale lu pietre şi în care puternicele mirosuri emanate de corpul uman erau un simbol al bărbăţiei

Cât despre sexul animalic despre care vorbeaţi dumneavoastră, nu ştiu de înclinaţiile dumneavoastră, însă eu prefer sexul cu o femeie

Referitor la cariera dumneavoastră de blogger, ţin să vă expun opinia mea: Sunteţi un nimic. Nu sunteţi cu nimic diferit faţă de utilizatorii site-ului hi5, chestie care reiese din începerea unei fraze cu litere mici, şi din scrisul specific Y!M cu “sh” în loc de “ş”, pentru că scimbarea limbii de înserare vă depăşeşte nivelul de cunoştinţe. Despre conţinutul care reprezintă (în afară de însemnarea în care mă înjuraţi pe mine) ştiri şi video-uri, nu mai am ce să discut

Asta una la mână. A doua la mână, am văzut că sunteţi blogger de 4 zile. Tehnica asta de a te lua de alţii cu mai mult trafic decât tine e deja fumată, motiv pentru care n-o să vă pun link. Însă mă bucur că aţi putut să copiaţi o însemnare de-a mea şi să adăugaţi comentarii pertinente, pentru a ajunge la un număr total de şase posturi pe minunatul dumneavoastră blog

Vă mulţumesc şi vă mai aştept când veţi depăşi recordul de 8 vizitatori pe zi

P.S: Şi dacă nu-ţi covine, îmi bag pula în morţii şi răniţii mamei tale! Mă slobozesc pe florile de la mormântu’ lu’ mă-ta! Muri-ţi-ar la intrare de lăbar infect ce eşti

7 gânduri despre „Mă simt Zoso

  1. unblogger

    =))
    Ce introducere are in exact al 6-lea articol scris
    „ma uit si eu prin blogoree sa vad ce au mai postat neacoshii astia de blogari romanashi si dau de epilarea masculina, prima reactie what the motherfucker is that shit all about(jamuel l jakson type);”
    Rezulta: Stat prea mult pe mess, hi5 si dintr-o data l-a fatat mumasa critic :))
    //edit: se pare ca i-ai adus trafic prin comentariul lui cat pentru doua zile :))

    Răspunde
  2. Marvius

    Nu ca as incerca sa ma pun bine,dar de mult timp nu am mai ras cu lacrimi.Limbajul putin vulgar imbinat cu cel stiintific, este chiar mortal.=))
    btw,folclorul contraataca.<_<

    Răspunde
  3. Deblog

    @unblogger: Eh, asta e toti suntem critici, dar cand e vorba de produs ceva…

    @Marvius: Danke 😛 Cat despre folclor… nu ma intereseaza subiectul

    Răspunde
  4. Amy

    Mai, eu ma prapadesc de ras =))
    L-am luat pe ala la bani marunti, asa, din lipsa de ocupatie, ca sunt exilata la tara. Ti-ai luat singur apararea, dar el crede ca am sarit eu pentru tine. Vroiam sa ii demonstrez ca n-are nimic in cap, dar si-o demonstreaza singur. =))
    O sa inceapa sa imi examineze blogul… VAI CE FRICA IMI E… =))

    Răspunde
  5. Amy

    Pai si pe mine ma doare in cot, numai ca aveam chef sa critic pe cineva. Repet: lipsa de ocupatie.
    Nu l-am pescuit eu, l-a pescuit un prieten care e mare fan al blogului tau :))

    Răspunde

Postează un comentariu!

