Am pisica defectă


  Pisicile în principal sunt nişte animale pline de personailtate şi extrem de independente. Pe lângă asta, sunt şi extrem de curate, având în vedere că se spală de 4-5 ori pe zi pe puţin.

Ciudat e că deseori principalul argument împortiva “achiziţionării” unei pisici sunt chisturile care nu ştiu unde se fac (bănuiesc că în plămâni) dacă inspiri sau înghiţi părul de pisică

Ceea ce mi se pare ciudat e că pisicile n-au greţuri cu părul pe care îl înghit, însă din ce am auzit ele au un mecanism care le permite să adune un ghemotoc de blană, pe care ulterior îl scuipă. Mâţa mea e la mine de şase ani juma’ şi n-am văzut-o să scuipe vreodată vreoun ghem de blană. O fi defectă. O ţine în ea… habar n-am…

Întrebarea e , mai are cineva care intră pe blogul ăsta pisică? Dacă da, a vostră a scuipat vreodată ghemuri de blană, sau e doar o chestie de prin filme? Mi-e să nu păţească ceva de la atâta păr

4 gânduri despre „Am pisica defectă

  1. Ammadeuss

    eu zic sa mergi cu ea la o radiografie ceva, la spitalul Elias daca se poate, ca am auzit ca e cel mai tare… si daca e defecta, ii schimba „piesa” stricata (sau care lipseste)

    Răspunde
  2. Deblog

    Apoi nah, am vazut in filme ca mâţele scuipa ghemotoace de blană. Şi a mea nu scuipa… mă gândesc că are ceva dereglat…sau poate nu se spala cum trebuie

    Răspunde
  3. Dariana

    Stai linistit, le scuipa, dar nu le vezi tu. Probabil le gaseste maica-ta 😀 Ale mele scuipa once a week cred…se poate sa fie once la doua saptamani totusi. N-are nimic, nu e defecta. Nice theme!

    Răspunde

Postează un comentariu!

