Firefox addons


Pentru că pot, pentru că vreau, pentru că îmi place şi pentru că nu am altceva mai bun de făcut, o listă cu addon-urile de firefox pe care le folosesc

Adblock Plus: Pentru că de cele mai multe ori bannerele din online sunt plasate prost, total netargetat şi enervant de stupid făcute. Asta le blochează

ChatZilla: Client de IRC. Pentru că din când în când mă mai apucă câte o mIRC-uială

ClolorfulTabs: Colorează fiecare tab deschis. E total inutil dar îmi place de mor

FireFTP: Câteodată îmi e prea lene să caut prin lista de programe clentul de FTP. Şi îl folosesc p-asta

Forecastfox: Momentan îl folosesc ca să aflu dacă dau drumul la AC a doua zi, dar pe viitor îmi va folosi la studierea prognozei meteo pentru zilele următoare

Google Gears: Habar n-am ce face, da cică e la modă şi va revoluţiona web-ul

NoScript: Blochează scripturile de pe wbsite-uri. Un addon de securitate extrem de bun

SearchStatus: Îmi arată PR-ul paginilor pe care le vizitez (ca să ştiu pe ce bloguri las comentarii)

Server Spy: Arată jos în bară ce server rulează site-ul pe care îl vizitez (apache, IIS, etc)

StumbleUpon: De pierdut vremea. Am mai zis despre el aici

WOT: Mă avertizează privind site-urile care încearcă să mă umple de spyware, adware, malware sau să-mi trimită spam

4 gânduri despre „Firefox addons

  1. Pingback: Antiviruşi | DeBlog

Postează un comentariu!

