Dezamăgitor…


E chiar demoralizant faptul că nu am comentarii la însemnări, dar am mailuri în care mi se cere link exchange

Şi ghici ce… nu fac link exchange pentru că nu mă interesează vizitatorii cât mă interesează cititorii (aş fi ipocrit să spun că nu îmi pasă de trafic) însă aş vrea ca cei care intră să citească însemnările, nu să stea 3 secunde şi să iasă.

Iar cei care sunt acum în blogrollul meu sunt oameni pe care îi cunosc, îi citesc sau care au comentat pe blogul ăsta încă de când era găzduit gratuit pe haipa.ro

A şi în plus, nu îmi place să cum arată un blogroll kilometric.. strică tema 

12 gânduri despre „Dezamăgitor…

  1. Elza

    chiar ma gandeam cand ai sa cedezi…ai scris totusi cam multe articole in ultima vreme…ai vreo muza?? 🙂

    Răspunde

Postează un comentariu!

