UPDATE: Sunt un fricos


Faza cu scosul firelor a decurs cam aşa:

  • 12:30 ajuns la Gr. Alexandrescu
  • 12:45 doctoriţa iese din sala de operaţie
  • 12:46 sus pe masă, jos textila
  • 12:46:30 scăpasem de ele

În principiu m-am urcat pe masă şi am zis să nu mă uit la ce face doctoriţa. Am simtit mâna ei cum avansa de-a lungul inciziei şi mi-am zis că întâi taie nodurile, iar apoi scoate firele. Şi când m-aşteptam să înceapă să le scoată .. .stupoare. Gata!

13 gânduri despre „UPDATE: Sunt un fricos

  1. Amy

    Nu esti un fricos, mi se pare absolut normal sa se intample asa.
    Si eu am patit la fel cu scosul firelor :))
    Dar dupa ce patisem la operatie, nu mai putea sa ma sperie asa rau chestia asta „minora”. 😛

    Răspunde
  2. DeBlog

    Pana una alta sunt minor. Si m-am dus la aia pentru ca auzisem ca e doctorita buna si pentru ca sunt singurii din bucuresti care fac anestezie totala. Ceilalti fac d-aia cu injectie in coloana 😐

    Răspunde

Postează un comentariu!

