Cât aer condiţionat să pui?


E vară, e cald şi e la mare modă să îţi pui aer condiţionat, nu să stai ca toţi meltenii cu ventilatorul în casă.

Băieţii care vin să monteze aparatul (în două săptămâni gratuit, în 2 zile pentru o sumă modică) nu au greţuri cu privire la ora la care să vină să dea găuri în pereţi. Şi doar n-o să-i dai afară din casă dacă ei vin la 18:00.

Însă mi se pare puţin exagerat să stai să bâzâi cu maşina de găurit în pereţi trei ore în continuu. Şi să mai stai şi la bloc, unde sunetul rezonează pe toată scara. Ce să fac, să chem poliţia, cum au făcut vecinii mei când mi-am pus AC-ul (la ora 14) sau să mă duc să îi rup capul dobitocului din cauza căruia nu poţi purta un dialog în propria casă (ipotetic vorbind, că momentan nu sunt în stare nici să cobor scările)

Postează un comentariu!

