Întrebare capcană


Pentru că de curând m-am lăsat tăiat de o daomă doctor, s-a cam dus activitatea p-aici pe blog. N-am mai avut chef, n-am mai putut alea-alea că deh.. e greu cu mersul după operaţie

Însă având în vedere evenimentele care au precedat trezirea mea din anestezia totală, mă întreb cum se numeşte acel gaz pe care trebuie să îl inhalezi ca să se rupă filmul, nu de alta dar am înţeles că el e responsabil pentru efectele de după anestezie

Ca termen de comparaţie, starea pe care gazul ăla mi-a dat-o e asemănătoare cu senzaţia pe care o ai după ce baţi două cuie bune [me blushing]

3 gânduri despre „Întrebare capcană

Postează un comentariu!

