Kent mă fură


Kent 8Fumez de vreo doi ani, încă de pe vremea când credeam că e bine să ai încredere în femei (dar asta e cu totul altă poveste). Important e că am încercat, mi-a plăcut acea senzaţie de ameţeală pe care ţi-o dă prima ţigară, iar între timp a devenit un obicei respingător de care îmi e greu să mă descotorosesc.

Am început să fumez Pall Mall, pe vremea când costau cam 35-40.000. Şi vreo câteva luni am ţinut-o în Pall Mall-uri albastre. După care m-am gândit să încerc şi Pall Mall Menthol. Mare greşeală… mi-a fost rău de la ele şi aproximativ un an mi-a venit să vomit numai când vedeam pachetul.

De când Parliamentul s-a nasolit, am trecut pe Kent 8. Care mi-a plăcut. Însă de curând au început să se rupă scrumurile aproape de capătul ţigării. Buun.. le batem. Şi aşa m-am apucat de bătut în cap pachetele de Kent, imdiat ce le cumpăr. Marea problemă e că deşi după ce le baţi se duc aproximativ 5 mm de tutun în jos, scrumurile tot se duc aproape de capătul ţigării.

Asta înseamnă că aproximativ 5% dintr-o ţigară se duce dracu. De acord că nu poţi să iei fiecare ţigară în parte şi să o baţi de masă când eşti ditai fabrica de produse din tutun, însă nu ar fi normal să scazi acei 5% din preţul unui pachet de ţigări? De ce să coste 57.000 şi nu 55.000. Plus că n-ai mai sta să te scotoceşti de mărunţiş de fiecare dată

Până una alta, accept să fiu furat pentru că Pall Mall-urile sunt ţigări de melteni, Marlboro sunt naşpa la gust, de Dunhill n-am bani şi altceva fumabil nu cunosc…

8 gânduri despre „Kent mă fură

  1. Krieger

    Incearca Vogans. Tigarile alea nu dezamagesc pe nimeni niciodata. 🙂
    Sau, apuca`te de narghilea. O tigara e o tigara, oricum s`ar comporta. eu m`am lasat. si nu, nu glumesc 🙂
    De ce m`am lasat ? N`am gasit o femeie care sa ma faca sa imi dau seama ca e absolut inutil sa fumezi, ci pur si simplu, acum am narghilea acasa 😀

    Răspunde

Postează un comentariu!

