Bec onlain


Constrâns de nevoia de bani împrejurări, am fost nevoit să ajung la țară. Și pentru că tot am ajuns acolo, m-am hotărât să fac un studiu socio-cultural vis-a-vis de fenomenul emo.

Să nu se gândească cineva că eu m-am dus în locul în care tinerii țărani se adună pentru a socializa (nr. la discotecă) ca să mă îmbăt ca porcu’, să dau din burtă pe Salam și Guță sau că să pescuiesc proaste cu arfele mele de prost-gust. Nu, eu m-am dus acolo ca să studiez comportamentul tinerilor din mediul rural, iar bănuielile mi s-au confirmat:

În mediul rural nu există emo! Acolo tineretul iese pe stradă la mozoleală, nu la TNB ca să plângă. Acolo se poartă tricouri cu Gigolo Italiano 800$ nu hanoracuri cu pătrățele și insigne. În loc de converși se poartă adidași aurii. Dacă te lasă gagica, nu plângi. Te consolezi futând-o pe prietena ei.

Și stau și mă întreb: Care e diferența dintre mediul urban și cel rural, diferența care face ca aici să existe emo, iar dincolo nu?

Probabil răspunsul va veni după încă câteva studii sociologice prin cârciumile Bucureștene și provinciale

5 gânduri despre „Bec onlain

  1. Amy

    Cat am fost de acord cu tine pana acum, ma vad nevoita sa te contrez. :))
    Apropo de Converse… Si eu port asa ceva si pot sa te asigur ca nu exista nicio gena recesiva de emo kid in mine. :))
    Sunt total impotriva curentului, mi se pare absolut penibil, nu am fost, nu sunt si nu voi fi niciodata emo, dar cu Converse nu am nimic. :))

    Răspunde

Postează un comentariu!

