Marșul poponarilor


Poponari

Urăsc din suflet poponarii. Pentru că astfel de oameni sunt bolnavi psihic. Mă piș pe asociațiile lor de jegoși care militează pentru legalizarea fututului în cur, cu lideri poponari.

Și o să-mi spună popnarii acum că nu e așa. Că ei nu sunt bolnavi psihic și că ăștia sunt ei de fapt. Păi bă’, futu-vă rupe-v-aș capu’ de infecți. De ce, dracu animalele nu sunt gay? De ce ele urmeaza scopul ființelor vii în viață și se reproduc? De ce câinii nu se fut în cur? Cum de numai la oameni, la victimele modei și ale crizelor de personalitate apare fenomenul ăsta?

Mi se pare evident că poponarii au trăit niște experiențe traumatizante, în urma cărora au rămas cu sechele. Da’ chiar așa? Lăsați-o bă’ în sânge? Cum pana mea să dai o pizdă, una proaspătă și în putere pe un cur păros și găurit de poponar?

Ideea e că săptămâna asta e marșul poponarilor. O să defileze lăbarii ăia păroși îmbrăcați în haine de babă de la Unirii până la Izvor. Evident vor fi însoțiți de gabori, pentru că nu au sânge să „își exprime identitatea sexuală” fără jandarmi (muieri penibile)

Dacă nu vreți să spunem copiilor noștrii povești despre cum se bărbierea Ileana Cosânzeana, sâmbătă, ora 17:00 în față Pieței Unirii cu multe cartoane de ouă

P.S: Nu mă înțelegeți greșit, iubesc lesbienele :))

10 gânduri despre „Marșul poponarilor

  1. zafox

    a fi homosexual e o boala (o ‘eroare’ in gene) . mie mi pur si simplu indiferent ce si cum fac. de pe partea mea sa si-o traga 24/7 dar sa nu asist/interactionez/stiu/etc.

    Răspunde
  2. dew

    „De ce, dracu animalele nu sunt gay? De ce ele urmeaza scopul ființelor vii în viață și se reproduc? De ce câinii nu se fut în cur? Cum de numai la oameni, la victimele modei și ale crizelor de personalitate apare fenomenul ăsta?”

    Cainii se fut in cur 🙂
    Si mai exista multe specii de animale cu comportament homosexual, uite aici un link interesant:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality_in_animals

    Deci ti-a cam picat argumentul 😦

    Răspunde
  3. lupu leon

    Eu mi-am batut joc de POPONARI de aproape 30 de ani si m-au blesttemat de mi s-a imbolnavit cineva drag di familie de fisuri anale groaznice. EU II URASC PE POPONARI. EI SI LESBIENELE DISTRUG ECHILIIBRUL CIVILIZATIEI SI FAC CELE MAI MARI COMBINATII SI NEDREPTATI PE PAMANT. . Vreau sa ii EXORCIZEZ pentru ca au PE DRACUL in ei SI sunt posedati de DIAVOL. Cine doreste sa ma ajute sa EXORCIZEZ acest PACAT BIBLIC/SODOMA si GOMORA sa ma contateze la adresa lupul.leon@yahoo.com. Poponarii au vrut sa-l futa in cur si pe DUMNEZEU cand a fost in vizita la LOT. Acesta le-a oferit pe fiicele lui sa le futa dar poponarii din SODOMA SI GOMORA voiau curul DOMNULUI. Cenusa s-a ales de ei. OARE?

    Răspunde
    1. momodartex

      Cel mai tare / comiccomentariu postat vreodata pe orice site…hats off lupu leon!!! Am lesinat de ras.

  4. un poponar

    suneti dusi toti
    parca ati fi scapati unii de la gradina zoologica altii de la casa de nebuni. A dori moartea cuiva nu insemana decat sa fi un criminal . Cred ca e mai periculos decat orice cur futut de barbat care va oripileaza pe voi barbatii cu floci de un metru, jegosi, nespalati la pula si la cur de nu mai tine-ti minte, care provocati numai groaza femeilor pe langa care va dati( noroc ca ele stiu cum sa mimeze si sa va duca de nas) si care defapt va folosesc ca sa isi bage in pizdele calde noi si carnoase o pula care sa se miste cu voi cu tot. Nu sunteti decat aparate de zapacit lindicul nimic mai mult.
    Diferenta intre un poponar si unu de teapa voastra e una simpla – indiferent cat de prost pare un poponar e de 100 de ori mai inteligent decat cel mai cult dintre voi. Cum iti dai seama … e atat de simplu ca nici nu a-ti remarcat(exact ce ziceam)
    Va las sa muriti fericiti ca urati de moarte poate chiar oameni de langa voi cu care petreceti , munciti , radeti , glumiti, socializati , faceti afaceri, va ajuta sa va botezati copii, va duc mortii la groapa, va scapa de bolile care va sperie, va distreaza la TV, va spun cum e vremea, cum sa va imbracati , ce sa mancati, ce credite sa luati, va apara la tribunal daca e cazul, va reprezinta in parlamentul european, strang mana mai marilor lumii si vorbesc despre toti romanii(chiar si despre cei care le vor moartea) samd… Ia cautati printre voi poate chiar mama sau tatal vostru de teama unora ca voi au suferit o viata intreaga.
    Halal prostime – cum sa nu iti vina sa pleci de aici ,

    Răspunde
  5. alin

    gay-ule, iti doresc sa faci hemoroizi sa nu mai poata sa te futa prietenul tau in cur, sa trebuiasca sa i-o sugi foarte multe luni, pana te vindeci. adica, iti doresc niste buze ca cele ale lui zavoranu.

    Răspunde
    1. un futut in cur

      alin esti cam egoist cu urarile ,,,buze a la zavoranca ..hmm la jumate sant ok ..si vreau sa-i sug pula prietenului meu toata viata ….de vindecat stai linistit sant fericit asa cum ma lasat DL …si ca fapt divers( pt tine ), experienza personala si statistici internationale zic ca o pers. ce practica sexul anal sant predispusi mai putin la hemoroizi ,apendicita ,cancer de colon ,,,etc ..asa ca mah laso ca makane …homofobia din tine te face mai macho ?..woahaa .sau poate ca prin orientarea mea sexuala am incalcat deontologia masculina din care faci si tu parte …doar ca eu an pula si in cur si in faza sant in mai avantajos .. yeee
      hai sa-ti spun ceva mah ….am femei cu sacu cand vreau si sti care este baiu ca le spun ca sant pasiv gay ..si ele imi zic futema in cur de curiozitate ok ok … si le dau si limbi in bizda ..ca imi place ….dar dupa ma intorc la jumatatea vietii mele …. MAH ..viata este scurta si neagra …fa posibilul si coloreazo putin …ce drcu nu este pacat ..

      sa traiesti fericit si sa te bucuri de fiecare clipa alaturi de jumatatea inimi tale ,asa cum ma bucur eu cu jumatatea inimi mele

      sa fi iubit MAH

Postează un comentariu!

