Iar update la temă


Poa’ să zică şi mama expertului în blogging că schimbarea excesivă a temei duce la agasarea cititorilor (la câţi cititori am, nu-mi fac griji) Am găsit-o pe asta care mi-a plăcut la nebunie, plus că la cea veche mi-a reproşat bloggerul faimos din liceul meu că în momentul în care bag o imagine în post se fute tema… şi avea dreptate

Asta poate fi cam încărcată, dar mi se pare în regulă, având în vedere că are extrem de mute opţiuni (postviews, post-ranks, bălarii d-asta) plus că a venit cu pachetu de pluginuri după ea

Sper să placă şi altora, nu numai mie. Şi, da…poate ar trebui să încetez a pierde timpul pe net, uitându-mă la teme pentru WordPress

2 gânduri despre „Iar update la temă

Postează un comentariu!

