Zone industriale


L-am luat azi pe colegu’ Mihai în ideea de a ne îndeplini sarcinile de elevi silitori şi de a ne face poze cu diverse fabrici decedate din zonele industriale „Vitan-Bârzeşti” şi „Filaret”

Aşadar m-am fotografiat alături de „decedata” fabrică de cosmetice „Miraj” , am căutat fabrica de textile „Spacio” din Vitan dar n-am găsit-o, aşa că m-am mulţumit cu o fabrică de cămaşi şi pijamale. Cred că e bună şi aia. Apoi ne-am urcat în 123 până la Unirii.

Am reuşit performanţa să enunţ o frază de mare angajament, pe care însă n-o pot reproduce aici, că mă fac de râs. Însă pot să zic că implică cuvântul sloboz

Tramvaiul 7 vine ca dracu (cred că am fumat vreo 3 ţigări aşteptându-l) După ce am ajuns, am luat-o pe Viilor, unde colegu’ a găsit Monetăria Naţională , Fabrica de Timbre şi Fabrica de chibrituri (sau chibrite)

La Unirii, pe drumul de întoarcere a început ploaia. Ne oprim într-o scară de bloc, deschidem umbrela, traversăm şi se opreşte ploaia… Am băut un cico la Curtea Berarilor că bere n-au vrut să-mi dea.

Fiindcă s-a oprit ploaia, am vrut să băgăm umbrela în ghiozdan. Nu vreau să-mi imaginez cum arătam, 2 băieţi încercând să pună prezervativul ăla pe umbrelă. Şi să mai şi zică „ţine-o dreaptă”

Am descoperit că gusturile lu’ Mihai la femei sunt cel puţin ciudate. Dar, ma rog… nu mai comentez. În final am ajuns la Baba Novac şi m-am pozat cu Fabrica de ace. La întoarcere ne-a mai plouat vreo 3 minute…

Atenţie!

E prima şi probabil singura dată când îmi pun mutra pe blog. Şi ca să nu sară miile de fane în delir pe mine când ies pe stradă, i-am pus şi mutra lui Mihai. Să sară pe el 🙂

Eu Mihai

Sa zica cine o vrea ca nu seman cu George Clooney ca fac urat

9 gânduri despre „Zone industriale

  1. Ammadeuss

    Prietene … parca spuneai ceva de niste „fane” nu de niste „fani” :))) …
    @AudCuloriVadVoci: te consideri „fana”? mhwaa

    In fine, super activitate pentru o super zi. Vezi ca blogu curge incet spre „viata personala nemaivazuta si nemaintalnita a lui … George Clooney”, ca sa citez un clasic

    Răspunde
  2. Dariana

    LOL, mie-mi place cum apar cele doua poze cu cele doua Goggle Ads, parca ar fi descrierea pozelor si LOL! La tine mai merge, la Mihai e criminal!

    Răspunde
  3. Deblog

    Dariana: Te asigur ca aia nu e mutra mea. Dar am un talent in a ma stramba in toate pozele, sau de a iesi cu ochii inchisi.
    Iar mihai e simbolul masculin al liceului nostru, deci nu te lua de el :))

    Răspunde
  4. Dariana

    Ah, nu, nu ma iau de el, faza era urmatoarea: cand m-am uitat eu, sub poza ta era goggle add „Concediu in Austria”, iar sub poza lui Mihai era „Sutiene – marime potrivita, comfort suta la suta”, ma rog, ceva de genul. Got it? 😀

    Răspunde

Postează un comentariu!

