Ce-mi lipseşte


Îmi lipseşte pisica, care momentan e exilată la ţară. Tocmai când aveam chef s-o smotocesc 🙂

Îmi lipseşte Pepsi-ul. Care, incredibil…s-a terminat!! 8 sticle în 2 zile hmm. S-ar putea să am o problemă

Îmi lipsesc ţigări. Mi-am luat aseară pe la 2 jumate un kent 4 de la singurul magazin deschis non-stop din zona stadionului Dinamo (alimentara de la gura de metrou Stefan Cel Mare) Din păcate, nu mai ştiu unde am lăsat ţigările

Îmi lipsesc floricelele alea cu gust de (cred că unt vrea să fie) Alea de le bagi în cuptoru cu microunde. Şi cum îmi lipsesc alea, îmi lipseşte şi un film cât de cât inteligent la care să am chef să mă uit

Îmi lipseşte activitatea. Îmi lipsesc câteva persoane. Îmi lipseşte cheful… Bleah! Urăsc sărbătorile, urăsc magazinele închise şi vremea de căcat

5 gânduri despre „Ce-mi lipseşte

  1. Deblog

    @Andreea: A venit alocatia, deci m-am reapucat

    @kosmin: subiectul poate fi interesant, dar e abordabil numai dupa o anumita cantitate de alcool

    Răspunde

Postează un comentariu!

