Bloguri şi zmardoi


Mă deziluzionează din ce în ce mai tare să văd cum ideea de blog se indepărtează din ce în ce mai mult de ceea ce ar fi trebuit să fie (în opinia mea, evident) Pentru că ideea mea e că blogurile sunt ceva personal. Fără ştri dacă nu sunt expuse într-o notă subiectivă, fără iutub pentru că majoritatea utilizatorilor de internet sunt în stare să dea un search dacă au chef să vadă filmuleţe funny şi fără însemnări în care sunt postate poze ale autorului alături de maşini, pizde proaste şi fără sticla de Jack

Însă ceea ce ma dezamăgeşte cel mai tare sunt aerele de zmardoi care sunt expuse pe bloguri. Mă enervează să citesc despre cât de proşti sunt cei cu care te-ai certat pentru că ţi-au furat sendviciul . Credeţi-mă că nu îi pasă nimănui de problemele infantile ale proaspeţilor posesori de bloguri. Toţi le avem pe ale noastre, toţi (mă rog, majoritatea) avem vieţi proprii, toţi ne certăm, ţoţi iubim şi aproape toţi avem ce fute. De asta mă enervează bloggerii haifaiv

Şi pentru că haifaiverii se recunosc de la prima afişare a blogului lor, după tema futută, linkuri care ies din pagină, poze cu ei în sidebar şi absolut nici o înclinaţie către gramatica limbii române, ei sunt uşor de evitat. Însă mai există o categorie de posesori de bloguri, ceva mai greu de depistat din prima. Ei sunt bloggerii zmardoi. Nu, nu vă închipuiţi că sunt cunoscători de cine ştie ce stil de luptă sau că măcar sunt în stare să nu fie bătuţi pe stradă din cauza frezei. Ei sunt brăndoşi doar online.

Sunt genul de oameni care au în jur de 2 unici pe zi, asta când îşi roagă prietenii să intre la el pe blog. Şi toată ziua nu au altceva mai bun de făcut decât să îi citească pe cei mari, să le dea limbuţe în comentarii, iar apoi la ei pe blog postează însemnări desăre cum a ajuns cutare blogger, despre ce căcat de blog are celălalt şi despre mutra lu’ cutare blogger

E adevărat că şi eu am avut în decursul experienţelor mele cu platormele de blogging anumite divergenţe cu Raperboy sau Zoso. Însă mie mi-a trecut după câteva luni. Am înţeles că nu are rost să te cerţi cu oamenii din blogosferă, că fiecare scrie ce vrea, atâta vreme cât e blogul lui şi că dacă nu îmi place, nu mă obligă nimeni să citesc. Însă unii tot perseverează în mizeria asta a lor cu înjuratul bloggerilor.

Pentru că asta e educaţia în România, pentru că pentru noi internet înseamă manele moca de pe oDC, haifaiv şi ascunderea identităţii şi a bunului simţ în spatele unui browser şi a unei adrese IP

Un gând despre „Bloguri şi zmardoi

Postează un comentariu!

