Moment de sinceritate


Stii despre cine e vorba, inca din titlu. E evident, caci numai tie ti-as scrie un post ca sa pot fi sincer cu tine

Unele lucruri sunt menite sa nu se intample in viata asta. Tocmai de aceea am inteles de ce, dupa atata timp ai decis sa nu imi acorzi o sansa. Nu vreau sa aflu motivele, pur si simplu am inteles ca nu se poate.

Am gresit crezand ca imi face bine sa comunic cu tine, sa ne intelegem, sa stam de vorba zi de zi, sa… just friends . Aparent, nu. Iar singurul lucru pe care am reusit sa il fac a fost sa ma indragostesc si mai tare de tine (daca era posibil)

Si pentru ca stii ca nu cred in just frieds intre un baiat si o fata, tu esti motivul. Pentru ca era mult prea bine ca sa fie just friends.

Ideea e ca esti singura persoana de care chiar imi pasa, si de aceea nu putem fi just friends. Pentru ca nu iti pot cere sa nu te indragostesti de nimeni. Pentru ca nu as suporta sa te stiu in bratele altuia, pentu ca doare, doare al dracu de tare sa aflu de altii cu care tu te intelegi, si care probabil iti trezesc alte sentimente.

Pentru ca sigur sunt un nimeni, iar tu meriti pe cineva care poate sa iti ofere mult mai mult decat mine. Si pentru ca nu pot sa fiu constient de chestia asta.

M-am gandit la chestia asta mult, si iti jur ca doare si iti jur ca am plans pentru asta, dar cam de asta am decis s-o rupem. Pentru ca e evident ca am o anumita afinitate pentru tine, care probabil nu-mi va trece prea curand, dar macar te voi stii ca pe fata aia inocenta care ar fi meritat orice (sunt sigur ca asta esti, chiar daca alaturi de altul)

Aparent nu ma pot obisnui cu ideea de just friends, mai mult ca sigur ca as reactiona violent fata de altul, sau mi-as taia venele in lung.

Insa te rog sa nu uiti ca tin la tine. Nu, nu tin la tine ci te iubesc!

6 gânduri despre „Moment de sinceritate

  1. kosmin

    Daca fata este atrasa de cineva nu trebuie sa depui eforturi prea mari. Daca totusi o doresti sa iti fie alaturi, poate pe moment va fi, dar pana la urma tot ce stie ea mai bine va face.

    Răspunde

Postează un comentariu!

