Prima zi


Pentru prima oară în sezonul cald de anul ăsta am coborât dintr-un mijloc de transport în comun pentru că nu am mai putut suporta mirosul

Se întâmpla pe ruta 135 la o oră în care nu erau mai mult de 30 de oameni în tot autobuzul. Băi nene, e abia jumătatea lui aprilie. Şi zilele trecute a plouat. De cât timp să nu te mai fi spălat ca să miroşi în halul ăla a transpiraţie?!

Eu înţeleg că au apometre şi pensia mică, dar cât costă domne să laşi 3 sticle de apă să se încălzească pe balcon mulţumită energiei solare şi să arunci pe tine cu ele şi cu puţintel săpun.

Aşteptăm cu interes perioadele caniculare din RATB

6 gânduri despre „Prima zi

  1. maic

    adevaru e ca in sa fiu eu in locul lor si sa muncesc pe 2 parale 10-12 ore pe zi cand stiu ce conditii au altii mi-as baga si eu picioarele si as renunta printre altele si la sapun de suparare… 😐

    Răspunde
  2. Amy

    Pai nimeni nu prea are scuze. Indiferent de cat de mult sau de putin castiga. E vorba de respectul de sine in primul rand, in al doilea rand – respectul fata de persoanele care nu au absolut nicio vina ca ai o slujba de nimic. 😛

    Răspunde
  3. maic

    crezi k la o pensie de 200 ron si la 70+ ani mai ai respect pentru persoana ta?.. ce respect mai ai pentru tine cand ajungi sa-ti iei mancarea de la gura pentru a plati facturile?.. si amy vroiam sa-ti zic ceva da se supara andrei pe mine

    Răspunde

Postează un comentariu!

