Prietenie între sexe opuse


Nu ştiu cum a venit vorba la un moment dat în decursul existenţei mele despre prietenia, în sensul de amiciţie dintre un băiat şi o fată.

Părerea mea e că nu există aşa ceva. Amiciţia între un băiat şi o fată n-ar avea sens. Suntem făcuţi pentru cu totul şi cu totul altceva, iar ca aşa ceva să se întâmple, unul dintre cei doi ar trebui să aibă anumite înclinaţii sexuale contestate de biserică

Băieţi

Pentru ei un amic înseamnă genul de persoană care care să aibă păreri cât de cât asemănătoare, cu care să poţi bea liniştit o bere, căruia poţi să-i spui „dă-te bă în gâtu matii” şi care să râdă. Un amic e ăla cu care poţi să bei o bere şi să stai cu burta pe afară.

Cu un amic poţi să dai o bartai flegma pe stradă şi să te uiţi la ce culoare au mucii din ea. Cu un tovarăş poţi să faci caterincă, poţi să vorbeşti despre aia cu care te-ai mozolit ieri. De un tovarăş poţi să faci mişto că are 17 ani şi e virgin. Cu un tovarăş comentezi pizdele de pe stradă. Cu un amic poţi să faci concurs de „care se pişă mai departe

Fete

Nu prea am idee ce presupune amiciţia la fete, însă în principal e vorba de a-ţi bârfi prietenul, de a vorbi despre cât de insensibil e şi despre cum a putut să te neglijeze când s-a întâlnit cu dracu’ ştie ce imbecil

Între fete bănuiesc că se discută despre hăinuţe, despre ce gropiţe face nu ştiu cine şi ce ochi are ăla de la clasa vecină. Fetele merg la cumpărături uitat prin rafturi şi probat haine prin magazine de fiţe.

Fetele ies la o cafea sau un suc şi dacă e să meargă să bea alcool, de cele mai multe ori întrec măsura. Ele se duc la baie împreună şi discută despre cum arată sânii celeilalte (informaţie confidenţială, nu întrebaţi de unde ştiu)

De ce nu merge

Nu ar avea sens o amiciţie între un băiat şi o fată pentru că, în mod evident dintre lucrurile pe care băieţii şi fetele le fac cu prietenii, destul de puţine sunt comune.

Ar fi ilogic să existe amiciţie între persoane de sex opus pentru că în momentul în care ea ar spun că şi-a luat o bluză nouă, el se va gândi automat la cât de bine i-ar sta fără bluză. El întotdeauna va găsi conotaţii sexuale şi într-un „cât e ceasul?” El nu va putea să suporte obiceiurile ei specifice. Nu va suporta s-o asculte vorbind ore întregi despre tot felul de nimicuri superficiale

Ea nu va suporta să îl audă discutând despre alcool, femei şi fotbal sau calculatoare. Ar enerva-o răspunsurile de genu „nasol”, „mda”, „aiurea”, „marfă”, „ok”, „aha”. Ea în cele din urmă se va sătura de apropo-urile bătute de el.

Concluzie

Oricât s-ar amăgii unii, prietenie sinceră între un băiat şi o fată nu există şi nu cred că va exista până când nu vom găsi altă modalitate de a ne reproduce. Asta pentru că întotdeauna unul din cei doi va avea un interes ascuns

35 de gânduri despre „Prietenie între sexe opuse

  1. Krieger

    omule, deci asta e unu dintre cele mai geniale posturi pe care le-ai scris de cand ai blogu`. felicitari! tot respectu
    de multe ori m`am gandit dak poate exista prietena intre o fata si`un baiat, amicitie de fapt. se pote dar cu greu. ori el e prea feminin, ori ea prea masculina, qm ai zis si u. sau pur si simplu sa nu existe niciun fel de atractie si atunci se cheama colegialitate 🙂

    Răspunde
  2. zafox

    deci cei mai buni prieteni pe care-i am sunt baieti, si de cand ma stiu ma gandesc la chestiile astea si sper sa nu ajung sa-ti dau dreptate (desi sunt perfect constinenta, ca o sa se adevereasca.. da nah)

    Răspunde
  3. Dariana

    De dus draq se duce si-o relatie de amicitie normala in termenii tai, Andrei, important e ca se poate. Desi iti dau 99% dreptate, pentru ca oricat s-ar ascunde, unul din cei doi simte/vrea ceva mai mult de la celalalt.

    Răspunde
  4. allice

    ba poate exista.cel mai bun prieten al meu a fost baiat(inca este baiat).vorbeam ore intregi la telefon,ieseam la cumparaturi,faceam poze,barfeam :)) ma rog,s-a bagat cineva si s-a dus totul.oricum,si fetele pot scuipa,pot face aluzii sexuale cu referire la orice,pot bea o bere.cat despre barfa,sunt unii tipi care o fac mai des si mai grav decat fetele 😐

    Răspunde
  5. adina

    eu cred k nu exista ..o prietenie adevara intre o fata si un baiat …este doar d fatada …k exista cv kre ii tin aproape …cum ar fi …”arata bine „….”are tatele mari”….el nush c o atrage la ea …:X …e imposibil …si asa …nu tine ..pt k treb sa existe cineva …kre sa „stice tot”:D…sau …k ei sa fie impreuna …

    Răspunde
  6. N.

    Exista prietenie intre pers. de sex opus.Daca tu nu ai avut sansa sa traiesti o asemenea experienta , nu inseamna ca aceasta nu e posibila . Ai idei preconcepute…;)

    Răspunde
  7. N.

    In primul rand , eu traiesc o asemenea prietenie de cativa ani buni . Am pareri cat de cat aseamanatoare cu ale lui , ne distram impreuna , glumim , si poate sa vorbeascu cu mine despre „persoana cu care s-a mozolit ieri „. In plus de asta , mergem impreuna si la cumparaturi , iar lui chiar ii face placere sa faca asta . E un tip foarte ingrijit , desi nu trece in extrema opusa .Pe mine nu ma deranjeaza sa vorbesc despre fotbal sau masini . Sa nu se inteleaga ca sunt tpul fetei „baietoase ” .Sunt chiar foarte finuta . In timpul in care ne vedem , nu vorbesc ore intregi despre „nimicuri superficiale ” . In legatura cu computerele , sa sti ca exista si fete caraora le plac discutiile despre pc -uri …. Crezi ca daca sunt fata nu pot fi intersata de gadgeturi si feminina in acelasi timp ? Iti zic eu ca se poate … Eu nu am interese ascune si nici el . Ne intelegem foarte bine , ne completam …si nu suntem un cuplu . Inainte de a-l cunoaste pe tipul respectiv , si eu credeam ca nu e posibila o astfel de prietenie , si acum am concluzionat ca este chiar mai profunda decat o relatie de amicitie intre persoane de acelasi sex . Sti de ce ? Pentru ca eu gasesc raspunsuri la intrebarile mele si el gaseste raspunsuri laintrebarile lui . Sa nu intelegi acum ca nu au existat certuri intre noi …au existat , dar am depasit momentele dificile prin comunicare …
    In concluzie , nu fi asa de sigur de veridicitatea tuturor argumentelor tale …
    Eu zic sa incerci sa fi prieten cu o fata , fara sa gasesti „conotatii sexuale ” , asta evident , daca poti sa te abti .Sper ca te-am convins ca si eu am dreptate in privinta unor aspecte …. si cine stie , daca o sa ai parte de o asemenea prietenie mai tarziu , o sa imi dai dreptate . 🙂

    Răspunde
    1. Andrei

      Inteleg ce zici pentru ca cea mai buna prietena a mea e o fata. Initial mi-a placut si am vrut sa fiu cu ea, acum insa mi s-a luat si da, iesim si discutam despre cu cine ne-am mozolit, interpretam gesturile personelor de sex opus din vietile noastre si lucruri de genul asta. Cand sunt deprimat sau ceva de genul asta, ea e cea care ma ia in brate, si ea sta sa ma asculte.

      Desigur ca acum nu prea mai pot exista sentimente intre noi, dar daca s-ar ivi oczia sa existe ceva fizic intre noi nu cred ca as spune nu, si i-am spus si ei chestia asta, deci prietenia nu e chiar asa de sincera. Dar inca o data, am vrut la un moment dat sa fie ceva intre noi si de-asta sunt acum foarte sigur ca nu se va mai intampla nimic.

      In plus, tu mi-ai vorbit doar despre tine. Esti tu sigura ca tipul despre care vorbesti nu ascunde ceva sentimente pentru tine si actioneaza asa (gresit de altfel) pentru a te face să te indragostesti de el? Ia pune-l la incercare si mai treci pe la mine sa imi zici cum s-a comportat

  8. N.

    Pai , la inceput ii placea ….dar i-am taiat avantul spunandu-i ca vreau sa fim doar prieteni si nimic mai mult . A mai incercat o vreme sa ma faca sa-mi schimb parerea , dar nu a reusit . Apoi a inceput sa ma cunoasca , sa constientizeze ce fel de persoana sunt . Exact asa fac si eu cu el , cum face prietena ta cu tine ;).
    A si …by the way ….l-am testat de nenumarate ori si chiar a trecut probele mele …. Sti tu , iesiri in club , dansuri lascive … si nimic . Sunt chiar sigura ca nu are astfel de intentii …. si nici eu nu am .
    Oricum , sunt multumita ca acum vezi ca exista prietenie intre un baiat si o fata si ca tipa e chiar cea mai buna prietena a ta . Ce sa va spun …aveti grija de voi 😉

    Răspunde
  9. N.

    Pai …probabil ….ca arata bine :P…si atunci e normal ,dar atata timp cat te controlezi si nu incerci sa pretinzi ca esti prietenul ei in speranta ca poate , poate o sa o futi , e in regula 🙂 Eu cred ca tu acuma incerci sa-mi demonstrezi mie ca prietenie 100% …platonica ,intre doua pers . de sex opus nu exista ….

    Răspunde
    1. Andrei

      Da, exact asta incerc sa te conving. Si nu ma dau prietenul ei sperand ca o s-o fut pentru ca i-am spus de nenumarate ori ca ma atrage fizic si ca as fute-o

  10. N.

    Sti ce cred eu ? Eu cred ca la baieti stau altfel lucrurile …. si prietenul meu arata bine ….dar nu ma vad facand sex cu el :-?? Personal ,mie el nu mi-a spus niciodata ca m-ar fute , dar mi-a spus ca arat bine ….
    Oricum eu nu am sustinut ca nu nu s-a gandit deloc la o relatie intre mine si el …ceva mai mult decat amicala , mai ales la inceput . Cu timpul , i-a trecut ….poate o sa-ti treaca si tie . Intrebarea mea e : daca ar vrea sa se futa cu tine , asa-i ca nu ai sta pe ganduri ? in sensul ca nu ti-ar pasa deloc ca se distruge relatia voastra amicala ….nu ?

    Răspunde
  11. N.

    Vezi , pe el l-am intrebat chestia asta si mi-a spus ca s-ar gandi de 2 ori , pt ca daca am fi impreuna un timp si apoi ne-am desparti nu vom mai putea fi niciodata prieteni cum suntem acum . Tu inca mai o doresti fizic …. Daca ai iubita si ea are iubit , incercati sa iesiti toti 4 ….ca sa vezi daca esti gelos cand o sa o vezi cu altul ….. atunci o sa iti dai seama cat de „amici ” sunteti

    Răspunde
    1. Andrei

      Nu, nas fi gelos pentru ca nu pot sa tin la doua fete simultan. Si nici eu n-as fi impreuna cu ea, ma refeream doar la sex… fuck buddies

  12. N.

    Tu sustii ca esti prieten cu ea .
    Vrei sa faci sex cu ea , dar nu esti prieten cu sperand ca poate o sa se intample.
    N-ai fi cu ea , deci totul se reduce doar la sex .
    Eu inteleg din asta ca tu esti prieten cu ea , dar ar fi al naibii de bine daca ai fute-o . Cred ca situatia ideala din mintea ta ar fi : sa o futi , dar sa fiti in continuare prieteni ……asta imi suna a sterotip masculin , ca sa zic asa

    Răspunde
  13. N.

    si cand te gandesti ca sunt blonda :))) ….oricum nu stiu daca ea vrea cam tot acelasi lucru pe care il visezi tu ….dar e bine sa idealizezi lucrurile … si totusi …cand i-ai zis ca vrei sa faci sex cu ea …ce ti-a spus ?

    Răspunde
    1. Andrei

      Nu, nu o lua asa. Nu asta e idealul meu in viata si mi-e oarecum indiferent daca o fut sau nu, nu e vorba de sentimente aici, fiecare dintre noi iubeste pe altcineva. Si mi-a zis ceva de genu „ma-ta bă, ai vrea tu :))”

  14. N.

    Nu am spus ca e idealul tau in viata sa o futi pe ea . Ma refream la faptul ca situatia asta e idealizata ….intr-un fel .
    Te-am intrebat ce a zis ea pt ca la fete stau altfel lucrurile . Noi , spre deosebire de barbati , nu facem diferenta intre sex si dragoste , la nivel psihic . E ceva de genul ..”eu ma culc cu tine , doar daca te iubesc oarecum „. Bine , mai exista posibilitatea cand ar astepta ceva ceva …..material , dar nu cred ca e cazul . La voi barbatii e clar : ori e doar sex , ori e dragoste (+sex ,evident). Daca iti raspundea putin altfel ….puteam sa o banuim ca te place ….si atunci stateau altfel lucrurile 😉

    Răspunde
  15. N.

    Pai si ce ? N-are nici o relevanta . Si eu pot sa-i dau cu flit unuia care ma intreaba lucrul ala …pt ca pur si simplu n-am chef in momentul asta sa fiu cu el …… Lucrurile se schimba pe parcurs . Poate sa-i placa de tine si in momentul asta si tu habar sa nu ai , gandindu-te ca ea e cu el si ca il iubeste ….. poate sa-l iubeasca pe el si sa te placa si pe tine simultan….. Sunt multe posibilitati …. si pana la urma toata chestia in sine cu prietenia intre doua pers de sex opus este o ambiguitate totala …. Doar dupa mult timp poti fi sigur ca sunteti doar prieteni …. dupa mult timp poti sa ajungi si sa nu mai vrei sa faci sex cu ea ….
    In orice caz , tu sti ce este intre voi si nu pot sa te contrazic , dar eu totusi cred …. ca exista prietenie 100% platonica 😀

    Răspunde
  16. N.

    Adica daca iti sriu inca o data tot ce ti-am scris pana acum sub forma de declaratie si o si semnez ….ma crezi ? 😀
    Si oricum , no offense , dar voi barbatii aveti mai multe scopuri ascunse decat noi femeile …:)
    In orice caz , tie si daca iti fac demonstratie prin reducere la absurd si aduc zeci de mii de argumente , tu tot o sa ma contrezi 😉 Esti genul ala de persoana care iti sustii p.d.v pana in panzele albe …:P:P

    Răspunde
    1. Andrei

      Da, e unul dintre defectele mele: ma cred suficient de inteligent incat sa insist ca stiu tot si ca am intotdeauna dreptate 🙂

  17. N.

    Asta se traduce : „Sunt foarte destept , spun „suficient” doar ca sa nu par ca ma laud(prea mult), te contrez pt ca sunt sigur ca e asa cum spun eu si daca n-ar fi putin mi-ar pasa , ca pana la urma o sa crezi si tu ce sustin eu ….:D” …. Nu stiu daca e chiar defect , e un fel de stima supraestimata de sine … Oricum e ok .Mi-a facut placere sa dezbat cu tine subiectul in cauza , si imi cer scuze , daca am postat cam des , dar nu m-am putut abtine 😀

    Răspunde
    1. Andrei

      Ceva de genul.. si oricum nu-i problema ca nu citeste nimeni blogu asta. Si da, mi-a facut placere sa vad ca exista blonde care sunt in stare sa discute o tema ceva mai abstracta

Postează un comentariu!

