Lactate şi studii de piaţă


Din ce am învăţat eu la educaţia antreprenorială am aflat că în momentul în care te hotărăşti să scoţi pe piaţă un produs, trebuie mai întâi să studiezi piaţa. Perfect de acord. Interviuri, chestionare, focus-grup-uri şi bălării d-astea.

Întrebarea mea e cam ce firmă care se vrea a fi serioasă studiază piaţa trimiţând un ciumpalac de 16-17 ani prin blocuri, din uşă în uşă, la ora 9 dimineaţa să zică în felul următor:

„Bună ziua, numele meu este Gigel şi realizez un studiu de piaţă privind produsele lactate. Pot să intru câteva minute şi să vă adresez câteva întrebări?”

Nu, acum pe bune. Ce om normal la cap l-ar primi p-ăla în casă la ora aia ca să răspundă la nişte întrebări privind produsele lactate?! Oare am fost singurul care l-a invitat politicos pe băieţaş şă-şi introducă atât studiul lui de piaţă cât şi produsele lactate în rect ?

Ţară de căcat, studii de piaţă de căcat.

2 gânduri despre „Lactate şi studii de piaţă

  1. zafox

    daca tu ca patron esti dispus sa trimiti minori in expeditie, mult succes :)) dar in general nu-i nevoie sa studiezi chiar atat de mult piata ca sa-ti deschizi o firma. ai nevoie de o idee buna, ceva original, sa fi sigur ca o sa prinda si ca se cere. mai departe te descurci. de obicei romanu se inspira de pe la altii din diverse tari si pun aici in practica in functie de cat de solicitata e treaba pe dincolo. cei drept mai sunt unii ce apeleaza la chestionare, telefoane, posta etc… dar in general omul nu mai are timp si chef sa se ocupe si de chestii de genu si procedeaza ca tine, ii trimite pe respectivi in origini. asa ca anteprenorul se bazeaza pe ‘intuitie’ si risca

    Răspunde
  2. Dariana

    Mda…studiile dau bine si-atat. Personal, nu stau sa adcult ciumpalacii, sunt rea, stiu, dar ma jenez eu cand ii vad ca nu leaga bine doua propozitii. Si mai e si-o chestiune de interes. Daca mi-ar vorbi despre ceva util, fine…da’ ashe….

    Răspunde

Postează un comentariu!

