Ex-afk


Adică fusei pân’ la ţară câteva ore, evident nu din plăcere ci pentru că aveam nevoie de finanţare.

Ceea ce nu pot să înţeleg e de ce posesorii de Logan sunt în majoritatea lor nişte idioţi (există şi nişte excepţii) Adică… în momentul în care se merge în coloană în spatele unui TIR, de ce dracu’ 3 conducători de Logan au simtit nevoia să dea flashuri şi să claxoneze doar pentru a ajunge primii în spatele TIR-ului. Şi nu e vorba de mine, că am un amărât de Chevrolet însă să dai flashuri unuia cu A8-ul când tu conduci un Logan mi se pare de-a dreptul jenant

Ştiu că am zis că nu mai mănânc le la Fornetti, dar plătisem deja la casă in Selgros şi mi-a fost lene să mai stau o dată la coadă, aşa că m-am dus să îmi iau un pontino. Şi am aflat că merită să te dai la vânzătoarea de acolo care, după ce pusese un pontino de ieri în pungă, mi-a zis să mai aştept 2 minute ca să îmi dea unul proaspăt.

Aşadar sfat: Nu cumpăraţi de la Fornetti dimineaţa, că poate nu daţi de o vânzătoare care să puna botu’ şi riscaţi să mâncaţi vechituri

Şi încă o chestie: Cum dracu să ţi se scoale la verişoara ta de gradul 2?! Duamne obsedat sexual mai pot să fiu…

4 gânduri despre „Ex-afk

Postează un comentariu!

