Lucruri pe care n-o să le fac niciodată


  1. N-o să îmi umplu blogrollul cu zeci de linkuri pentrurank în google
  2. N-o să scriu mai mult de 2 posturi consecutive despre ce marcă de ciorapi, tip de laptop sau joc a mai apărut. Când oi face chestia asta, să îmi spuneţi că mă las de bloguit şi mă ocup de profilul de haifaiv
  3. Nu o să îmi fac poze singur. Şi dacă o să îmi fac le ţin ca să îmi aduc aminte cât de bine arăt, nu ca să le public
  4. Nu o să mă uit la un film indian
  5. Nu o să mă duc la McDonald’s ca să îmi iau o porţie de cartofi (de fapt mai intrat în jegurile alea de fast fooduri de câteva luni bune)
  6. Nu o să respect pe cineva doar pentru că e mai în vârstă. Respectul se câştigă nu e repartizat pe bază de vârstă
  7. Nu o să mi iau carnet de motociclist, cu atât mai mult o motocicletă
  8. Nu o să am la status pe messenger versuri „de suflet”
  9. Nu o să mănânc îngheţată din aia cu forme falice
  10. Nu o să mă epilez pe mâini (am nişte dileme existenţiale legate de chestia asta)
4 gânduri despre „Lucruri pe care n-o să le fac niciodată

  1. Dariana

    1. eu nici n-am….da’ vreau, tre sa caut pe-acolo de-acuma…dilectio asta ma cam enerveaza ca ma face sa muncesc :))
    4. ar trebui sa incerci macar, o sa-ti recomand eu unul chiar bun
    5. Bravo
    10. wtf? :))

    Răspunde
  2. danni

    3. apropo de asta, sa pastrezi poza aia cu crestetul de la despre mine, ca pe la 60 de ani o sa plangi dupa claia de par din zona respectiva
    10. si totusi, de ce te-ai epila?

    Răspunde
  3. Deblog

    Adevarul e ca sunt paros
    Nu stiu…dar am ramas socat sa vad ca exista persoane care se eplieaa (ce-i drept erau fete si mi-a placut cum se simte 🙂

    Răspunde

Postează un comentariu!

