Mda…


Astăzi am fost nevoit să infrunt sistemul medical românesc România.

Începând cu plecatul cu autoturismul personal la 8:15 din Vitan şi ajunsul la policlinica de la Doamna Ghica la 10:30….

A urmat statul la coada de la medicul de familie (al cărui program începea la 8:00. La 10 a ajuns). Nu sunt genul de om bolnăvicios, deci în ultimul an am fost de cam 3 ori la medicul de familie. Şi de fiecare dată am dat de aceeaşi babă care stătea la coadă….

De cocalarul cu tricou Dolge & Gabana care zbiera la nevastă-sa să îl ducă pe fi-su afară că îl dor urechile de cât urlă, nu mai zic…

Ne-am întors, am lăsat maşina acasă şi am luat-o cu metroul. Acceptabil ce să zic…

Aaa şi am aflat că mă paşte o operaţie dubioasă la vară…

2 gânduri despre „Mda…

  1. Dariana

    Operatie dubioasa? Shhiiiish! Well…si eu infrunt sistemul zilele astea, insa eu ma inarmez cu cea mai tare arma posibila: NESIMTIREA. Intru, nu ma uit, intru, daca ma da afara, incep sa tip s.a.m.d.

    Răspunde

Postează un comentariu!

