Uite aşa mă bate…


Uite aşa mă bate gândul… de fapt mi s-a făcut dor de Ubuntu. Prima distribuţie de linux pe care am instalat-o, dezinstalat-o, am văzut ce e aia consolă, am descoperit cum e să instalezi programe cu un simplu apt-get install (eeeh, vremuri…nostalgie)

Prima oară am încercat un 7.04, apoi m-am întors la windows (nu ştiu ce nu reuşisem să fac) după care am instalat 7.10 şi iar am descoperit că nu ştiu să fac o chestie şi am revenit la windows. M-am apucat de blog mai serios şi am lăsat-o mai moale cu experimentele privind sistemele de operare.

Acum am citit o însemnare despre Ubuntu 8.04 care va apărea în 18 zile. Şi mi s-a făcut dor. Mi s-a făcut dor de un sistem de operare care consumă constant 150 MB din RAM şi chiar dacă ar consuma mai mult nu mi-ar păsa pentru că are ceva mult mai inteligent, memoria SWAP.

Când o să apară planuiesc să scap de windowsul ăsta şi să văd ce poate să facă…. până atunci mă joc cu o aplicaţie numită Wubi care ştie să instaleze Ubuntu ca pe orice aplicaţie specifică mediului Windows….

5 gânduri despre „Uite aşa mă bate…

  1. Deblog

    Ideea asta a ramas impamantenita de can linux insemna o consola. Intre timp i-au adaugat interfete grafice care fac de ras Aero-ul Vista (Beryl)

    La inceput e greu fiinda e diferit, insa dupa ce inveti niste chestii de baza nu mai ai probleme.

    Plus ca la Ubuntu forumul si comunitatea romaneasca sunt foarte dezvoltate, iar daca ai vreo problema te ajuta imediat 🙂

    Răspunde
  2. Kesepian

    Când am pus prima oară Ubuntu, nu m-am mai dezlipit de el. Singurul lucru ce nu-l putea face în Ubuntu, era folosirea Office-ului 2003. Atât îmi lipsea…
    _____________
    Kesepian.

    Răspunde
  3. Andrei

    asa, pai instaleaza ca nu pierzi nimic scapand de prostia de windows. si daca nu stii sa faci ceva, vezi ca e ditamai forumul ubuntuforums.org 😉 … mai intreaba si o sa stii sa faci orice

    Răspunde
  4. Pingback: Me Ubuntu 8.04 user | DeBlog

Postează un comentariu!

