Când se opreşte căldura?


Azi m-am trezit murind de cald, fără să fiu învelit cu nimic şi la bustu’ gol (am o problemă pijamalele)… Mă uit pe geam: soare, dar nu exagerat. Pun mâna pe calorifer… nu exagerez: frigea!!

Băi fraţilor, suntem în 5 aprilie, până când pana mea o să tot frigă caloriferele? Ştiu că aş putea să le opresc (de fapt aşa fac, da am uitat ieri dimineaţă) însă dacă le opreşti n-ai rezolvat nimic, că tot le plăteşti..

Unde-s vremurile în care cum se tope puţin zăpada, asociaţiile de locatari făceau cerere să se opreasă căldura? (scuzaţi cacofonia) 5 aprilie oameni buni şi caloriferele frig!! Au babele bani de plătit întreţinerea, sau ce dracu s-a întâmplat?

Sau să aibă legătură faptul că nimeni nu se sesizează că e prea cald, cu faptul că s-a umplut blocul de copii mici?

Dracu să-i ia pe toţi din cauza cărora mă trezesc dimineaţa fleaşcă!

3 gânduri despre „Când se opreşte căldura?

  1. Deblog

    N-am repartitoare pentru ca mi s-a parut o prostie sa dai niste bani pe un robinet care nu masoara caldura ce trece prin tzeava, ci caldura din mediu. Da asta e alt subiect 🙂

    Răspunde

Postează un comentariu!

