Iubiţi şi câinii vagabonzi?


Iubesc animalele. Chiar îmi plac mult, de alftfel fiind şi posesor de pisică. Însă urăsc din suflet babele frustrate iubitoarele de animale fără stăpân din jurul blocului.

Urăsc mentalitatea acelor cetăţeni care ies în faţa blocului şi ţipă cât îi ţin plămânii atunci când hinghierii vin să ridice câinii fără stăpân, sau care ascund patrupedele în casă când văd o Dacia papuc dubioasă prin spatele blocurilor.

Îi urăsc pentru că nu mi se pare normal să fii alergat într-o „Capială europeană” (că tot e la modă expresia) de o turmă de câini. Iar comportamentul ăsta violent al animalelor e alimentat de cei care îi hrănesc zi de zi în faţa blocului, căci se simt ameninţaţi atunci când intrii pe teritoriul în care primesc de mâncare

Mă deranjează îngrozitor să mă trezească haita de câini dimineaţa. Nu îmi convine nici să am un câine pe scara blocului care latră de fiecare dată când se mişcă liftul. Ma enervează să calc în tot felul de castronele şi ciolane atunci când ajung acasă la o oră la care lumina soarelui a încetat de mult să mai strălucească

Mă enervează şi să dau de câini atunci când vreau să folosesc liftul Câine

Scuzaţi caliatea pozei, e făcută în lift cu telefonul

Şi motivul pentru care toate aceste lucruri mă enervează nu sunt acele animale nevinovate, ci aşa-zişii iubitori de animale, care deşi simt nevoia să protejeze căţeii nu îi iau în casă să le latre lor în urechi sau să calce în cacaţii de câine

11 gânduri despre „Iubiţi şi câinii vagabonzi?

  1. Dariana

    omg, matza ta e exact ca puiutza mea!!! Anyway, I dunno, la mine in oras, strangerea cainilor e facuta de niste animale!!!Cand vad nenorocita aia de masina a hingherilor mi se face rau.Dar e adevarat ca nu mi-ar pica bine sa fiu muscata.

    Răspunde
  2. Deblog

    Nu e vorba ca mi-e frica de ei, da mi-e ca la un moment dat o sa devin violent, iar saracele animale n-au nici o vina, ci taranii astia care au impresia ca trebuie sa ai un caine in curte… desi stau la bloc

    Răspunde
  3. ieu

    daca nu-ti convine, muta-te la casa! un bloc e o comunitate, nu e proprietatea ta personala! si cainii ar trebui sa faca parte din comunitatea asta. ei sunt violenti si musca pentru ca au fost tratati cu violenta si indiferenta, invatati ca lumea e o jungla. si daca, cainii nu pot fi liberi, noi de ce am fi. Va doresc sa fiti tratati dupa cum tratati animalele!:)

    Răspunde
  4. Deblog

    Bai baiat…. de ce sa ma mut la casa!? Pentru ca taranii astia care acum e dau iubitori de patrupede le-au dat drumul pe strada dupa revolutie ca nu mai aveau ce sa faca cu ei in casa?

    Sa ma mut pentru ca desi traiesc la oras am 15 caini in fata blocului?

    Si ca sa stii! La bloc e o comunitate, dar platesc ca sa se faca curat pe scara blocului, platesc ca sa pot sa arunc gunoiul fara sa calc in cacati de caine si platesc ca sa merg cu liftul farta un animal in el!!

    Mai bine fa-ne o favoare: incearca sa gandesti inainte sa afirmi ineptii, si daca nu iti iese….

    Răspunde
  5. zafox

    canii din bucuresti sunt unici :)). eu ma plang de ce am in juru blocului, dar cainii bucuresteni sunt efectiv turbati. pana nu apare unu mutilat de caini, nu o sa-i adune pe toti veci pururi

    Răspunde
  6. Deblog

    Au fost nu stiu cati mutilati de caini dar intotdeauna se va gasi o baba care miroase mai urat decat patrupedele sa zica „ce vina are animalul daca l-a intaratat?!”

    Răspunde
  7. Casiii

    aaw uite ce dragutz e catelul din liiift :X ah, si pisica ta 😀
    ( stiu k e pe langa subiect, dar ma stii 😛 )

    Răspunde
  8. ieu

    exista oameni de mii de ori mai rai decat cainii, care mutileaza copii ii omoara si le mai fac cine stie cate chiar in fata blocului. hai sai eutanasiem pe toti oamenii, nu?

    Răspunde

Postează un comentariu!

