Ai şi n-ai ce


Aş scrie, acum că am timp aş scrie în disperare. Aş bate câmpii despre absolut orice în zeci de rânduri. Aş povesti despre ce-am mâncat astăzi până în cele mai mici detalii, doar că n-am mâncat azi.

Am chef, am chef de spus prostii, însă nu am ce tâmpenii să debitez fără un subiect anume. Iar subiectul asta evită să-şi facă simţită prezenţa, stânjenit fiind probabil de calitatea îndielnică din aceste zile a sinapselor ce conduc impulsul nervos din adâncul materiei mele cenuşii

Şi cum subiecte nu e, blog nu e.

Subiecte ar fi, subiecte inutile şi fără nici un sens ar fi. Asta dacă personalitatea mea introvertită ar ieşi să dea cu ochii de societatea care o înconjoară. Dar personalitatea mea introvertită e reţinută în faţa monitorului de nevoia nestăpânibilă de bani. Căci trăim într-o lume materialistă. Şi cum substratul fizic al personalităţii mele nu posedă nici un sfanţ, se abţine

Cum subiecte nu e, bani nu e şi nici chef nu prea e, personalitatea mea va lua o hotărâre pe care nu a mai luat-o de mult: Va dormi de prânz! O zi bună!

3 gânduri despre „Ai şi n-ai ce

Postează un comentariu!

