Pima zi de summit


Astăzi lumea prin şcoli a cam dat-o pe labă. Aşadar ne-am bucurat de prima zi de summit de pe 1 aprilie..Nu cred că s-a învăţat pe undeva prin Bucureşti

Am stat dimineaţă puţin (puţin mai mult decât trebuia) la Unirii şi am văzut două lucruri interesante: 2 jandarmi moldoveni se plimbau prin faţa magazinului Unirea şi trimiteau taximetriştii la plimbare.

2 gabori burtoşi s-au luat de un moşulică surd şi care de-abia se mişca, pentru că statea pe scările de la metrou şi cerşea citând „pleacă tataie că zic aştia că ai bombe”

Am făcut 15 minute de la Prosper până la Unirii cu autobuzul 123. Ceea ce mi se pare o performanţă dacă pun la socoteală şi staţia mearsă pe jos. Aşadar s-a speriat lumea degeaba, a plecat din timp şi a ajuns mult prea devreme une şi-a propus, semn că s-a circulat mult mai bine decât de obicei. Gege poliţiei rutiere….

Cam atât de azi, Andreea ai legătura 🙂

Un gând despre „Pima zi de summit

Postează un comentariu!

