N-am rezistat


N-am rezistat astazi….

Am fumat 4 ţigari. Am fost să bem o bere şi având un fumător pe lângă mine n-am putut să mă abţin. Evident, acum regret că le-am fumat, însă deh… bănuiesc că e normal să nu te poţi abţine din prima. Oricum, am de gând să o iau de la zero cu campania mea anti-fumat, mai ales că vine şi căldura, iar fumul de ţigară n-o să mai meargă atât de bine….

Asta este

4 gânduri despre „N-am rezistat

  1. maic

    🙂 slab bah..2 zile. Pana si fetele din spatele meu pot sa stea 2 saptamani fara sa fumeze (sper k ai inteles metafora)

    Răspunde

Postează un comentariu!

