Uite aşa mă bate gândul


Să schimb tema. E frumoasă şi interesantă asta, însă mi se pare destul de încărcată şi de greu de citit pentru un cititor neavizat care nu ştie care e coloana posturilor, care e sidebarul şi la ce tre’ să te uiţi când intrii pentru prima dată pe un site care rulează pe platforma WordPress

Şi e posibil ca viitorul în care o să schimb tema să fie extrem de apropiat. Imdeiat cum ma hotărăsc asupra uneia….

UPDATE: Am schimbat tema… ştiu că nu e frumoasă dar nu mă interesează să fie frumoasă ci simplă şi uşor e citit

10 gânduri despre „Uite aşa mă bate gândul

  1. Dariana

    Asaaaa…..sa raman numai eu cu eaaaa….asaaaaa mwahahahaha! Personal cred ca e buna pentru bloggeri incepatori, I’m pretty ok with it, insa pentru alt purpose, ai dreptate, cam greu de urmarit. Well, sa te vad cu haina noua 😉

    Răspunde

Postează un comentariu!

