Prima zi


Cum stăteam eu aşa cu degetu în fund şi mă gândeam la ce aş mai putea să fac cu viaţa mea, mi-a venit o idee genială: Să mă las de fumat. Azi a fost prima zi în care n-am fumat deloc (adică, sunt aproape 24 de ore)

Dimineaţă n-am băut nici cafea pentru că ar fi cerut ţigare ţigară. Am rezistat şi la şcoală, am strâns din dinţi cât am putut de tare, căci am colegi care fumează.

Am rezistat şi la o ţigară în foi, iar în cele din urmă am dat-o pe dropsuri ca să mă ţină ocupat şi să nu mă mai ducă gândul la nevoia de nicotină…

E prima zi, sper să rezist şi să mă las dracului cu totu’ de fumat. Nu că mi-ar păsa foarte tare de sănătatea mea, ci pentru că arde la buzunar destul de rău şi pentru că mirosul din haine poate fi respingător pentru unii…

P.S: De menţionat că am avut ţigări la mine toată ziua şi n-am luat deloc din ele

UPDATE: Au trecut 26 de ore de la ultima ţigară şi m-a apucat o tuse d-aia de nefumat… interesant e că nu simt nevoia foarte tare. Adică….de acum începe să se simta lipsa

2 gânduri despre „Prima zi

Postează un comentariu!

