Mi-a mâncat pisica tema


Ştiţi scuzele alea cu totul si cu totul imbecile pe care le foloseşti în momentul în care eşti întrebat de tema pe care evident, nu o ai că era mai important să mai faci 30 de fraguri. Şi pe lângă faptul că sunt imbecile, înainte să le enunţi te ridici în picioare, te înroşeşti, stai câteva secunde bune făra să zici nimic şi brusc te străbate o idee care ţi se pare genială: „Mi-a murit pisica şi n-am avut când să fac tema”

Ehh, sunt curios dacă la 2 exemple vii de miserupism (eu si colegu de bancă) o să se întâmple aşa sau o să îi băgăm scuza ieftină resemnaţi si dezamăgiţi că n-am putut preda un proiect atât de bun, care ar fi meritat aprecierea celorlalţi şi cel mai probabil un 10 cu felicitări. Şi mai sunt curios dacă profa o să pună botu’ la aşa ceva….

Om trăi şi-om vedea, dacă merge am 2 ore de relaxare. Dacă nu, am un 4 şi 2 ore de relaxare…

Postează un comentariu!

